Har du stekt lasagn og laget grøt, eller laget grøt av lasagn?Nå har eg stekt lasagnen laget grøt . Gutten skall spise och klæ på oss så ska vi på samtale
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du stekt lasagn og laget grøt, eller laget grøt av lasagn?Nå har eg stekt lasagnen laget grøt . Gutten skall spise och klæ på oss så ska vi på samtale
Dette klarer du å opprettholde selv etter at krigen er over![emoji1] heia deg!
Men når det er over kan du komme inn til oss på det andre forumet.
Vi trenger flere folk der
Helt sant [emoji14]Njaaa, passer når det kommer når man egentlig ikke vil reise bort osv ^^
Hihi du skriver det så bra at jeg kan fint mimre hvordan de tidene var [emoji14]Lillejenta våknet av at hun var utsultet, og skrek ut sin fortvilelse. Hun fikk pupp, men fortsatte å klage over sine lidelser. Litt dempet denne gangen, siden hun samtidig diet. Hardt liv ^^
Etterpå var hun strålende fornøyd <3
Og ny krig startes vel over jul tenker jegJeg har ikke klart det så langt, men kanskje dette blir den første gangen![]()
Ja gjorde det, lillegutt var oppe da og vil helst sove sammenhengende igjen men men er vel bare en periodesovet godt?
Ja ikke sant, som om det ikke var lett å se ifra før[emoji23][emoji23][emoji23] Sladrehank altså [emoji14]
Ja spesielt når jeg på en time skal ordne begge barna og helst fått de I bhg og kommet meg på jobbHaha ja det er lettgjort![]()
Huff, god bedring men da er det best for alle at du er hjemme!hjemmedag på meg , den verste dagen denne uken men med omgangssyken så måtte det bli sånn
Da må det være ille hos dere for øyeblikket [emoji54]Jeg er ganske sikker.
Det er det. Konstant ;-)Da må det være ille hos dere for øyeblikket [emoji54]
takk takkHuff, god bedring men da er det best for alle at du er hjemme!
Hihi du skriver det så bra at jeg kan fint mimre hvordan de tidene var [emoji14]
Nå fikk jeg helt tårer i øyekroken herDette er litt bittersøt det med at lillegutt går i bhg og tar sine første vaklende skritt der.
Han var så søt og stolt når han gikk to skritt mot meg når jeg henta han idag [emoji173]️

Sånn er mammaen min også. Bare fnyser når jeg nevner at jeg sikkert må tømme vinduskarmene snart. Hun hadde aldri noe problem med pyngetingene sine når jeg og broren min var små, så hun mener at jeg fint burde klare å være så streng med frøkna mi også. Vel, mitt hus, mine regler. Jeg tømmer heller vinduskarmene for pynt i et par år, framfor å la lillesnupp spise orkideer og knuse lyshusene mine.Det er jo fort litt stress ja. På mange måter det mest stressende med å besøke svigers. Siden svigermor har den innstillingen at hennes unger ødela aldri noe så hun skal ikke trenge å flytte vekk noe for såpass bør da våre unger også kunne klare. Nemlig.
Sikkert jeg ogsåJa jeg er med![]()