Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
god morgenGod morgen![]()
Jepp. Og passer ikke supergodt med ny jobb..så kjipt da
God morgen.God morgen jenter. Planer for dagen?
God morgen [emoji4]God morgen till deg og
ser den altsåJepp. Og passer ikke supergodt med ny jobb..
Jeg må være hjemme i morgen hvis hun ikke blir bedre, og jeg er egentlig på avdeling i morgen... Og er i grunnen usikker på om jeg har råd til vikar...
Heldigvis på slutten av budsjettåret, og er vel bedre sånn sett å sprekke budsjettet litt enn å spare for mye... Overskuddet får vi uansett ikke med oss...ser den altså
Vi sprakk vikarbudsjettet då det sang etter i fjor men ble bedre i årHeldigvis på slutten av budsjettåret, og er vel bedre sånn sett å sprekke budsjettet litt enn å spare for mye... Overskuddet får vi uansett ikke med oss...
Vi blir oppfordret til å bruke opp så mye vi kan, og litt sprekk er godkjent. Og jeg hadde i grunnen over 120 000 å bruke opp nå ifølge månedsrapporten forrige mnd. Men har bestilt et par pc'er, og handlet litt. Så spent på den som kommer nå om et par dager. Da ser jeg mer hva jeg har å rutte med.
Sovit gott?? Planer idag?God morgen [emoji4]
Er heldigvis sånn her at de er mer opptatt av bunnlinja og det totale budsjettet, ikke så opptatt av de enkelte postene. Og så har vi en del å gå på på lønnsbudsjettet vårt, siden de sparte halvannen månedslønn på styrer nå i august. Det kan bli litt ekstra vikar av det.Vi sprakk vikarbudsjettet då det sang etter i fjor men ble bedre i år
Ja sov en del i natt.Sovit gott?? Planer idag?
Vi har eget budsjett på det meste synes i grunn det er greit jehEr heldigvis sånn her at de er mer opptatt av bunnlinja og det totale budsjettet, ikke så opptatt av de enkelte postene. Og så har vi en del å gå på på lønnsbudsjettet vårt, siden de sparte halvannen månedslønn på styrer nå i august. Det kan bli litt ekstra vikar av det.
Er der det meste overskuddet ligger.
Lykke tilNå skall meg og gutten spiste frukost.
Så er det legetime idag.
Hei [emoji4] Jeg er fortsatt i live. Skal ringe legen i dag, mulig jeg må ha en tapping. Ellers greit.god morgen
Hvordan går det med deg?
Hvis kl 23 er tidlig å legge seg så ligger jeg tynt an. Pleier å binge 21.30 jegVil ikke si det er så ille tidlig![]()

Stakars da. God bedring! Er det forkjølelse som er ute å går?God morgen.
Hjemme med pjusk frøken, men jeg har fri i dag. Må en tur til osteopat.
Shit det er mange innlegg! Imponerendenu 300![]()
Jeg ble liggende våken til nesten 02 i natt, ser at jeg sikkert burde hengt her, men jeg prøver å være fornuftig og unngå mobilen.. våkner jo enda mer av den!Kan virke sånn [emoji23]