Godt det ikke døde helt ut da [emoji4]
Tvert imot, vi har fart på 12-13 innegg i minuttetl lenge siden jeg har sett det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke døde helt ut da [emoji4]
det er braPrøver så godt jeg kan her og der![]()
det gjør feThank youDe bruker å være ganske bra på pris de ja
![]()
det synes jegLitt vel tidlig å ville finne senga vel?
Så bra, tenkt om vi hadde klart det nesten en hel dag [emoji7]Tvert imot, vi har fart på 12-13 innegg i minuttetl lenge siden jeg har sett det
Litt vel tidlig å ville finne senga vel?
Så bra, tenkt om vi hadde klart det nesten en hel dag [emoji7]
Ja det er godt nå som hun begynner å bli såpass stor at vi har litt soverutiner.Det er bra![]()
Får fortsette en halvtime til tenker jeg [emoji4]Egentlig, men jeg gjesper og vurderer det...
Jeg er nok ikke oppe. For jeg fikk et akutt trøtthetsproblem her [emoji14]Det ser ut som om vi skal klare utfordringene i kveld.
Men er noen oppe ved midtnatt og tar skjermdump av stat?
Da hadde vi jo snart hvert ferdig og kunne ladet opp til morgendagen [emoji4]Det er for orptmistisk men at i har holdt et en stund, og hatt rundt 10+ gankse lenge er bra det. 530 innlegg til så er vi i mpl
Det er vel ganske bra detTvert imot, vi har fart på 12-13 innegg i minuttetl lenge siden jeg har sett det
Da lar jeg det virke ei stund. Ingen perfekt husmor her heller så jeg er litt slack på flekker, men bæsjeflekker går ikke an!Tja, jeg jobber med det, gnir og styrer til jeg synes det ser ut til å virke, slenger til side og vasker når jeg kommer på det igjen.... Jeg er ikke den perfekte husmor, men hvor lenge det irer avhenger vel av hvor lenge du jobber med det også. Med det faste så jobber og gnir jeg jo en del på flekken når jeg påfører. Og det trenger vel sånsett ike virke så lenge, men et må få løse opp flekken.
Veldig [emoji108]Så bra [emoji4] greit når det går fint [emoji4]
Vil ikke si det er så ille tidligLitt vel tidlig å ville finne senga vel?
Jaja ligger i sofaen da så får passe på å ikke sovne [emoji6]Ja det synes jeg![]()
Så bradet gjør fe
å så liker jeg å støtte de da
det er braSå bragjør gjerne det jeg og
![]()