liker detJupp, så da ser dere hvor mye jeg vil hjelpe dere [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
liker detJupp, så da ser dere hvor mye jeg vil hjelpe dere [emoji4]
Jobber innen reiseliv. Med en del kundekontaktVad jobbar du med?? Herligt nær barnen somnar med en gång
Jeg forstår på ingen måte det der med å forsvinne over på fb
Muligens fordi jeg ikke liker fb sååå godt, men det er jo defintivt ikke mer oversiktelig i alle fall!
Blir vel spredt utover her og der, sånn at ingen har veldig stor trafikk, men mange har littDet var det før også men mange som blir borte på Facebook, noe jeg ikke helt forstår for er ikke som om aktiviteten der er noe bedre
Ååå, den har jeg lyst på og. Hvor kjøpte du den?se hva jeg fikk i posten i dag. ❤
Vis vedlegget 235800
Haugen bokÅåå, den har jeg lyst på og. Hvor kjøpte du den?
Enklere når man har egen vaskemaskin, det positive er at jeg bare trenger å vaske to ganger i uka da [emoji4]skjønner det
Det er godt å høre [emoji16]liker det
49 her. Men har bare såvidt kommet i gangIkke peliling på hvor mye jeg har skrevet i dag,men en god del er det nå i alle fall, og gøy er det
Godt vi er flere som foretrekker å være her inne [emoji4]Blir vel spredt utover her og der, sånn at ingen har veldig stor trafikk, men mange har litt [emoji14]
Men Facebook skjønner ikke jeg heller at folk foretrekker. Syns det er mye mer oversiktlig her inne jeg![]()
Tipp topp. Får sjekke litt rundtHaugen bok
bare å skravle på49 her. Men har bare såvidt kommet i gang![]()
var billigst der da jeg kjøpteTipp topp. Får sjekke litt rundt![]()
Prøver så godt jeg kan her og derbare å skravle på
Thank youvar billigst der da jeg kjøpte
Det er bra [emoji4]
Syns det ble litt lite aktivitet her jeg nå [emoji54]
Nei det er bare kaos syns jeg, liker meg mye bedre her inne og har alltid gjort det [emoji4]
Jeg kommer nok til å sove da dessverre men håper noen er våkne da [emoji4]Det ser ut som om vi skal klare utfordringene i kveld.
Men er noen oppe ved midtnatt og tar skjermdump av stat?
Godt det ikke døde helt ut da [emoji4]Desto mer andre steder![]()