Og det er det viktigste [emoji4]Jada, det gjør vi. Sånn litt og litt så blir det gradvis litt mindre igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det er det viktigste [emoji4]Jada, det gjør vi. Sånn litt og litt så blir det gradvis litt mindre igjen.
Vad jobbar du med?? Herligt nær barnen somnar med en gångJobba. Veldig travel dag på jobb. Men moro detOg så en tur på Ikea for å spise middag og kjøpe et par ting
Slitne barn som hoppa rett til køys etterpå, så mor får sett på Grey´s Anatomy
![]()
Og det er det viktigste [emoji4]
Det var det før også men mange som blir borte på Facebook, noe jeg ikke helt forstår for er ikke som om aktiviteten der er noe bedreEr jo lov å håpe at det tar seg opp generelt. Men har vel blitt mange flere konkurrenter og...
[emoji7][emoji7]se hva jeg fikk i posten i dag. [emoji173]
Vis vedlegget 235800
Det var det før også men mange som blir borte på Facebook, noe jeg ikke helt forstår for er ikke som om aktiviteten der er noe bedre
Det er bra [emoji4]Ikke peliling på hvor mye jeg har skrevet i dag,men en god del er det nå i alle fall, og gøy er det
Vi liker ikke klesbrettimg noen av ossPleier å få ordnet det ganske rett etter at jeg har vasket, og liker å ha det ryddigere og renere her
he he bra detJupp, fikk det meste igår [emoji23]
den er så koselig[emoji7][emoji7]
så braStoresøster sovnet som en stein i kveld i stor seng[emoji1][emoji108] Hjulpet pappa i kveld og tror det var skikkelig stas[emoji7][emoji108]
Må få tak i en sånn selv[emoji4]den er så koselig
det synes jegMå få tak i en sånn selv[emoji4]
Nei det er bare kaos syns jeg, liker meg mye bedre her inne og har alltid gjort det [emoji4]Jeg forstår på ingen måte det der med å forsvinne over på fb
Muligens fordi jeg ikke liker fb sååå godt, men det er jo defintivt ikke mer oversiktelig i alle fall!
Så bra [emoji4] greit når det går fint [emoji4]Storesøster sovnet som en stein i kveld i stor seng[emoji1][emoji108] Hjulpet pappa i kveld og tror det var skikkelig stas[emoji7][emoji108]
Liker ikke det såååå mye lengre for føler det er stress å skulle ta alt på så kort tid som vi har på ossVi liker ikke klesbrettimg noen av oss
Jupp, så da ser dere hvor mye jeg vil hjelpe dere [emoji4]he he bra det
skjønner detLiker ikke det såååå mye lengre for føler det er stress å skulle ta alt på så kort tid som vi har på oss