Skravletråd November

Jobba. Veldig travel dag på jobb. Men moro det :) Og så en tur på Ikea for å spise middag og kjøpe et par ting :) Slitne barn som hoppa rett til køys etterpå, så mor får sett på Grey´s Anatomy :D
Vad jobbar du med?? Herligt nær barnen somnar med en gång

Er jo lov å håpe at det tar seg opp generelt. Men har vel blitt mange flere konkurrenter og...
Det var det før også men mange som blir borte på Facebook, noe jeg ikke helt forstår for er ikke som om aktiviteten der er noe bedre

Ikke peliling på hvor mye jeg har skrevet i dag,men en god del er det nå i alle fall, og gøy er det

Det var det før også men mange som blir borte på Facebook, noe jeg ikke helt forstår for er ikke som om aktiviteten der er noe bedre

Jeg forstår på ingen måte det der med å forsvinne over på fb

Muligens fordi jeg ikke liker fb sååå godt, men det er jo defintivt ikke mer oversiktelig i alle fall!

Storesøster sovnet som en stein i kveld i stor seng[emoji1][emoji108] Hjulpet pappa i kveld og tror det var skikkelig stas[emoji7][emoji108]

Jeg forstår på ingen måte det der med å forsvinne over på fb

Muligens fordi jeg ikke liker fb sååå godt, men det er jo defintivt ikke mer oversiktelig i alle fall!
Nei det er bare kaos syns jeg, liker meg mye bedre her inne og har alltid gjort det [emoji4]

Storesøster sovnet som en stein i kveld i stor seng[emoji1][emoji108] Hjulpet pappa i kveld og tror det var skikkelig stas[emoji7][emoji108]
Så bra [emoji4] greit når det går fint [emoji4]

Back
Topp