Er ikke længe siden min 5 åring våkna om natten og hade bara gått ut dørren av soverommet der ståg han mot en vegg og tissaSkulle bre mangle ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke længe siden min 5 åring våkna om natten og hade bara gått ut dørren av soverommet der ståg han mot en vegg og tissaSkulle bre mangle ^^
Gott jobbat174 innlegg fra meg i dag
Imponerende. Er hva jeg har hittill I november tror jeg [emoji54]174 innlegg fra meg i dag
Vi pleier ikke å ha det [emoji54]Vi har også mye av det
Det er sant [emoji4]Har skjønt det at det var mye bra liv her før ja. Mange som savner "før i tiden" hvertfallMen syns vi har det fint nå og jeg
![]()
takk håper jeg ogspUffda. Håper du blir bedre fort da![]()
Men da gjør dere noe med det ihvertfall [emoji4]Litt og litt.
Det er mest klær etter ungene som ble spart på, til flokken var fulltallig
Ja. Og noe andre greier.
Lettere å ja oversikt nå dasavner også det innimellom
godt å få inn noenGott jobbat![]()
det er deyLettere å ja oversikt nå da
det gjør viVi pleier ikke å ha det [emoji54]
Greit det da [emoji4]Nei, det var bare meg som ble våt ^^ Heldigvis skulle jeg uansett skifte, for jeg hadde trent så klærne skulle vaskes uansett ^^
he he sånn er detImponerende. Er hva jeg har hittill I november tror jeg [emoji54]
Men da gjør dere noe med det ihvertfall [emoji4]
Jobba. Veldig travel dag på jobb. Men moro detJa takk.har vart samtale i bhg och slappa av. Du da??
Er ikke længe siden min 5 åring våkna om natten og hade bara gått ut dørren av soverommet der ståg han mot en vegg og tissa![]()
Pleier å få ordnet det ganske rett etter at jeg har vasket, og liker å ha det ryddigere og renere herdet gjør vi
Jupp, fikk det meste igår [emoji23]he he sånn er det
Er jo lov å håpe at det tar seg opp generelt. Men har vel blitt mange flere konkurrenter og...Det er sant [emoji4]
Men slike utfordringer var mye lettere før
Me log av det ogHuff ^^ Må le litt likevel ^^
Svigerbror gjorde det samme, bortsett fra at han ikke tisset mot en vegg, men på sin mor som lå og sov ^^