prøver på detFår ta en spurt da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
prøver på detFår ta en spurt da![]()
må vel bare se anDen er grei![]()
Plutselig så slår man tilmå vel bare se an
En annen uke kanskje? [emoji23]en annen dag
lov å håpePlutselig så slår man til![]()
nei det må du ikkeEn annen uke kanskje? [emoji23]
Må gjøre noe men får se hva jeg får gjort imorgen for forlater dere ikke nå ihvertfall [emoji4]
Det er det ikke, savner livet det var her før da, men godt med litt liv også slik at jeg også kan være litt aktiv igjen [emoji4]Ikke verst det![]()
Hadde du sett hvordan det ser ut her hadde du nok hvert uenig. Har en ikea pose med klær som må brettes og tas på plass. Egentlig helst før enn imorgen for klærne ungene skal ha på seg imorgen ligger dernei det må du ikke
Vi har også mye av detHadde du sett hvordan det ser ut her hadde du nok hvert uenig. Har en ikea pose med klær som må brettes og tas på plass. Egentlig helst før enn imorgen for klærne ungene skal ha på seg imorgen ligger der
Har skjønt det at det var mye bra liv her før ja. Mange som savner "før i tiden" hvertfallDet er det ikke, savner livet det var her før da, men godt med litt liv også slik at jeg også kan være litt aktiv igjen [emoji4]
Hehe men hvor ofte kaster dere eller gir bort ting?
savner også det innimellomDet er det ikke, savner livet det var her før da, men godt med litt liv også slik at jeg også kan være litt aktiv igjen [emoji4]
Godt jobba174 innlegg fra meg i dag
Vi har jo detHar skjønt det at det var mye bra liv her før ja. Mange som savner "før i tiden" hvertfallMen syns vi har det fint nå og jeg
![]()
kun fordi jeg er syk daGodt jobba![]()
Uffda. Håper du blir bedre fort dakun fordi jeg er syk da
Veldigt fine klart hon tisser
Ja takk.har vart samtale i bhg och slappa av. Du da??TakkHatt en fin dag?
![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] håper det ikke ble for mye søl da