ble det nåGod kveldSer ut som det er mye liv her i kveld?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ble det nåGod kveldSer ut som det er mye liv her i kveld?
![]()
Tja kunne hvert mer aktivitet men får ikke klage tror jeg [emoji4]God kveldSer ut som det er mye liv her i kveld?
![]()
Hehe da kan det hende du ihvertfall ikke blir den snille [emoji23][emoji23][emoji23]Nja.. Kjenner jeg blir litt amper allerede før det har begynt. Når jeg husker hvor "jippi vi er ikke på skolen-ville" de jentene var![]()
Det blir det nok [emoji4]Ja det er syndMen jeg håper det blir bedre som årene går
![]()
Så herligI dag skulle mannen stelle lillejenta mens jeg var på do. Han tok av henne klær og bleie, plasserte henne i fanget mitt og sa Tiss!
Og det skal lillejenta ha, hun hører etter sin far!
![]()
Så moro dable det nå
alltid gøy med livSå moro da![]()
Hehe men hvor ofte kaster dere eller gir bort ting?Tja, jeg synes det er tungt uansett egentlig, men jobber med slikt på høsten også. Som en de av "huset klart til jul og me det ovenattingsgjester"![]()
Har ikke fått med meg at det var utfordring før nå jeg. Men har det hjulpet på aktiviteten så langt? Ligger vi bra an?Tja kunne hvert mer aktivitet men får ikke klage tror jeg [emoji4]
[emoji23][emoji23][emoji23] håper det ikke ble for mye søl daI dag skulle mannen stelle lillejenta mens jeg var på do. Han tok av henne klær og bleie, plasserte henne i fanget mitt og sa Tiss!
Og det skal lillejenta ha, hun hører etter sin far!
![]()
Det er jo detalltid gøy med liv
Tja om vi fortsetter sånn nå så ligger vi vel ok ann ihvertfall [emoji4]Har ikke fått med meg at det var utfordring før nå jeg. Men har det hjulpet på aktiviteten så langt? Ligger vi bra an?![]()
nei ikle satt noen dagDet er jo detEr det satt noen dag for superskravling eller er det bare max hver dag?
en annen dagJaja og jeg som skulle ordne leiligheten til mannen kommer hjem imorgen [emoji23]
Ikke verst detTja om vi fortsetter sånn nå så ligger vi vel ok ann ihvertfall [emoji4]
ligger litt bak i dag men bør klare detHar ikke fått med meg at det var utfordring før nå jeg. Men har det hjulpet på aktiviteten så langt? Ligger vi bra an?![]()
Den er greinei ikle satt noen dag
Får ta en spurt daligger litt bak i dag men bør klare det