Skravletråd November

mamma kjøper uansett da heldigvis , tar det bsre med til hytta
Vi kjøper av nevøen min og han bor 50 mil unna..

Spørs liksom hva man selger. Tennbriketter går jo det. Toalettpapir er så store poser at det er litt uhensiktsmessig å frakte langt og fisken har sine begrensinger på at den bør forholdes frossen... Så jeg har ikke inkludert svigerslekta i dette her...

Jeg fikk tips her inne om gallesåpe på bæsjflekker, men i ammetåka glemte jeg å spørre hvordan dere bruker den. Har kjøpt den flytende varianten, skal den gnis direkte på flekken? Legges i bløt? Brukes i maskinen istedenfor vaskemiddel?

Jeg fikk tips her inne om gallesåpe på bæsjflekker, men i ammetåka glemte jeg å spørre hvordan dere bruker den. Har kjøpt den flytende varianten, skal den gnis direkte på flekken? Legges i bløt? Brukes i maskinen istedenfor vaskemiddel?

Gni på flekken, la virke og vask plagget som vanlig

JEg har vel og merke den faste formen, men praktiserer det sånn

jeg har egentlig ikke tid til treghet i systemet når jeg skal står for en økning i skravletempoet på forumet altså. Tenkte at jeg må da klre minst 1 i minuttet og få opp farta fra begrederlige 6,3

Oi, det var stusselig![emoji31]
Her må vi trå til!!

Spørs liksom hva man selger. Tennbriketter går jo det. Toalettpapir er så store poser at det er litt uhensiktsmessig å frakte langt og fisken har sine begrensinger på at den bør forholdes frossen... Så jeg har ikke inkludert svigerslekta i dette her...
kjøpte toalettpapir i sommer

Oi, det var stusselig![emoji31]
Her må vi trå til!!

Ja, prøver.

Den kom på 7,9 på neste så det var bedre, så skrur vi alle opp bittelitt så kommer et seg. Faktisk

kjøpte toalettpapir i sommer

Gidder ikke ta det med oss på ferie, bilen er full nok, men ellers hadde nok svigermor kjøpt tenker jeg.

Jaja, vi selger nå det vi selger og det går greit. Men neste gang skal vi ha mer toalettpapir selv, for vi gikk tom lenge før det kommer nytt salg ;)

Gidder ikke ta det med oss på ferie, bilen er full nok, men ellers hadde nok svigermor kjøpt tenker jeg.

Jaja, vi selger nå det vi selger og det går greit. Men neste gang skal vi ha mer toalettpapir selv, for vi gikk tom lenge før det kommer nytt salg ;)
søstra mi hadde plass heldigvis

Nei greit å vente med det til du er ferdig med amming ihvertfall [emoji4]

Japp. Men tviler på at jeg går den veien. Lillemor har Cøliaki, og jeg føler at jeg må støtte henne ved å smake på maten hun kan spise osv. Og glutenfrie erstatninger er absolutt ikke lavkarbo ^^

S

Satser på at det funker likedan med den flytende:happy: hvor lenge lar du det virke?

Tja, jeg jobber med det, gnir og styrer til jeg synes det ser ut til å virke, slenger til side og vasker når jeg kommer på det igjen.... Jeg er ikke den perfekte husmor, men hvor lenge det irer avhenger vel av hvor lenge du jobber med det også. Med det faste så jobber og gnir jeg jo en del på flekken når jeg påfører. Og det trenger vel sånsett ike virke så lenge, men et må få løse opp flekken.

Så herlig![emoji7] savner ammekosen altså!

Ja hun er så god <3 Skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene så gode unger som jeg har <3
Men det er vel ikke uvanlig å føle det slik ovenfor sine egne barn :D

Ja det håper jeg og :D Ellers må jeg jo begynne å legge meg til skikkelig tid :hilarious:

Hehe, vel, du vet. Leggetid er viktig. Å soe nok er viktig. For helsa. Og som en motivator som sto og messa om at det var viktig å legge segog sove om natta sa, "since I know you need one more reason. Not getting enogh sleep makes you fat!"

Jepp, en tysker som snakka engelsk, superdupermotiverende. Men han har rett. å sove for lite legger vi på oss av. Det er jo ikke snnset det viktigste da, men jeg messer for mannen om blodtrkk og kolesterol og vekt, som henger sterkt sammen og han har.. vel, for høye verdier på alle

Back
Topp