hjemmedag på meg , den verste dagen denne uken men med omgangssyken så måtte det bli sånn
Masse god bedring[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hjemmedag på meg , den verste dagen denne uken men med omgangssyken så måtte det bli sånn
Då førstår eg du blir skuffa. Hade førvænta de kjøpte fra dere og.kjenner jeg blir bittelitt skuffa over naboene
flere ganger har vi kjøpt når barna deres har solgt noe men når vi skal selge så kjøper de ikke..
Ja takk har haft en fin dag. Nå snakkar mannen med meklare tror gode nyheter eller Hoppas och berGod kveld[emoji1] håper du har hatt en fin dag!
Gid morgen jenter
Hva står på dagens plan?
tydeligvis jaSyns det ofte er en meg meg meg mentalitet i Norge, og skjønner du blir litt skuffet
takk for deyMasse god bedring[emoji20]
Mhm hadde det altså. første gang vi selger noe herDå førstår eg du blir skuffa. Hade førvænta de kjøpte fra dere og.
lagt ut masse tråder på høy tid , svar da om dere har tid![]()
Dårligt gjort .Mhm hadde det altså. første gang vi selger noe her
det er braSkal ta turen innom straks[emoji1]
Lite søvn i natt. Jeg la meg alt for sent, og Lillejenta våknet tidlig. Vanligvis er det bare å koble henne på puppen, men ikke i dag. Hun bare vegret seg. Ville tydeligvis ha mat, men bare bet i puppen og skrek. Ville sove, men fikk det ikke til. Det ble til slutt, og nå ligger hun fornøyd på gulvet og leker med føttene sine, som hun akkurat har funnet <3
synes det jaDårligt gjort .
Faktigst så hade eg kjøpt Even om eg ikke hade trengd da eg visste att det var nabobarnensynes det ja
Å de fleste trenger jo tennbriketter
Åh, slitsomt. Får du til å sove på formiddagen?
Er det mulig? Hufftydeligvis ja
de har fått solgt 3 stk å vært i 20 hus..
Hon er ju fin og da . Vill sova med mamma och hålla i handen
Planer denne onsdagen da damer og herrer?![]()
Mhm samme heeFaktigst så hade eg kjøpt Even om eg ikke hade trengd da eg visste att det var nabobarnen
Hvordan komme dere inn på soverommet.
Mhm huffEr det mulig? Huff