Oi, hvordan har du klart det??Hehe var det da, tenk jeg er jo nesten blir et a menneske [emoji54] var klar for senga for nesten en time siden [emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hvordan har du klart det??Hehe var det da, tenk jeg er jo nesten blir et a menneske [emoji54] var klar for senga for nesten en time siden [emoji87]
Jøss, så rart.Den oppdaterte seg automatisk her og viser nå bare antall innlegg i tråden, det blir fort kaotisk, samt umulig å oppdatere tråder man snakker i siden man flytter så mye på seg
Tja over to uker hvor jeg jobbet oftest fra 7-18 [emoji23] måtte jo opp før 6 for å gå til jobb senest 6.30 og var jo nesten utslitt om jeg attpåtil ikke hadde fått nok søvn [emoji85]Oi, hvordan har du klart det??
Ja så holder meg heller til den vanlige appen nåJøss, så rart.
Ja da blir det jo til at man snur døgnet på rett vei [emoji6]Tja over to uker hvor jeg jobbet oftest fra 7-18 [emoji23] måtte jo opp før 6 for å gå til jobb senest 6.30 og var jo nesten utslitt om jeg attpåtil ikke hadde fått nok søvn [emoji85]
Snill mannMannen sørger for at vi alltid har en pose <3
Nei det der så ikke lett ut.Ja så holder meg heller til den vanlige appen nå
Se for det dette i skravletrådene, blir jo helt umulig
![]()
Jupp [emoji16] føler meg flink egentlig [emoji4]Ja da blir det jo til at man snur døgnet på rett vei [emoji6]
ah da såFordi jeg ikke kommer meg i seng [emoji13]
Så bare min egen skyld [emoji85]
Er ikke det nei. Ganske dumt at de gjør sånne ting egentlig, men da vet du at du ikke vil oppdatere tapatalk ihvertfall [emoji6]Nei det der så ikke lett ut.
Nei da skal jeg ikke oppdatere [emoji6]Er ikke det nei. Ganske dumt at de gjør sånne ting egentlig, men da vet du at du ikke vil oppdatere tapatalk ihvertfall [emoji6]
Mann som er glad i klementin og spiser veldig mange av dem ;-)Snill mann![]()