Det var liteBurde jeg og...
Sovet kanskje 10 timer tilsammen de siste 2 nettene... Max
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var liteBurde jeg og...
Sovet kanskje 10 timer tilsammen de siste 2 nettene... Max
Mannen sørger for at vi alltid har en pose <3åh klementin vil jeg ha
Ja, pleier ofte detKrysser alt jeg har [emoji16] selvom jeg gjerne husker at det pleier å være litt omvendt [emoji23]
Det burde gå. Legger meg ihvertfall ikke før 23 ihvertfall [emoji4]213 innlegg på en halvtime er vel faktisk mulig?
Ligger i senga med mobil jeg ogsåDet burde gå. Legger meg ihvertfall ikke før 23 ihvertfall [emoji4]
Edit: ligger i senga men legger ikke vekk mobilen ihvertfall [emoji4]
Bruker faktisk bv appen etter at tapatalk ble så rar nå sist siden man ikke ser sidetall, det fungerer dårlig I aktive tråder syns jegLigger i senga med mobil jeg også
Bruker nettleser jegBruker faktisk bv appen etter at tapatalk ble så rar nå sist siden man ikke ser sidetall, det fungerer dårlig I aktive tråder syns jeg
tror vi har men for kvalm ril å spiseMannen sørger for at vi alltid har en pose <3
det burde vøre mulig213 innlegg på en halvtime er vel faktisk mulig?
Ja jeg vet... Men er så vanskelig å legge seg [emoji13][emoji23]Klatremus da sove må du jo gjøre [emoji173]️
Og det blir slitsomt i lengden. Jeg sover ut i helgene da, men blir lite i løpet av uka... Som regel 4 timer om natta...omtrent som her
Jepp... Meg i et nøtteskall....Det var lite
Ja kanskje?213 innlegg på en halvtime er vel faktisk mulig?
Her er tapatalk helt vanlig iallfallBruker faktisk bv appen etter at tapatalk ble så rar nå sist siden man ikke ser sidetall, det fungerer dårlig I aktive tråder syns jeg
hvorfor så lite?Og det blir slitsomt i lengden. Jeg sover ut i helgene da, men blir lite i løpet av uka... Som regel 4 timer om natta...
Android så har jo hatt en del problemer med bv appen, og må passe på at jeg får helt ut av tråder før jeg gjør noe annet med mobilenBruker nettleser jeg
Et du Android eller iPhone?
Hehe var det da, tenk jeg er jo nesten blir et a menneske [emoji54] var klar for senga for nesten en time siden [emoji87]Ja jeg vet... Men er så vanskelig å legge seg [emoji13][emoji23]
Den oppdaterte seg automatisk her og viser nå bare antall innlegg i tråden, det blir fort kaotisk, samt umulig å oppdatere tråder man snakker i siden man flytter så mye på segHer er tapatalk helt vanlig iallfall
Fordi jeg ikke kommer meg i seng [emoji13]hvorfor så lite?