Haha, jeg burde vel regne med sladder [emoji13]
Nei jeg burde stikke innom oftere.
Men er en utrolig hektisk høst for meg med mye nytt å bruke hodet på... Så orker ikke skravle like mye som før
Skjønner.
Hvordan går det i jobben?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg burde vel regne med sladder [emoji13]
Nei jeg burde stikke innom oftere.
Men er en utrolig hektisk høst for meg med mye nytt å bruke hodet på... Så orker ikke skravle like mye som før
Alt bra med deg?hei på deh
Sov godt.Da er jeg i seng.
Natta
sov godtDa er jeg i seng.
Natta
jupp juppAlt bra med deg?
Hyggelig å høre. Får prøve å stikke innom litt oftere da [emoji6]Ja, lenge siden du har skravlet særlig her, du savnes da
Her har vi ikke noe sånt som kan knuses tilgjengelig for begge ungene, eller storesøster kommer seg jo overalt, men vet jo nå at ting kan knuses. Lillebror prøver deg x antall ganger daglig på TVen! Frister noen ganger å skru den fast i tv møbelet. Men men han slutter vel om et års tidUnger er forskjellige ja. Klart det. Meb mine er ikke spesielt Klatremus eller noe sånn, bare helt naturlig nysgjerrige på alt man kan røre på i en alder av 1-2 år heller ikke helt tilsnakkende på "nei, den der kan knuse"
Sov godt [emoji4]Da er jeg i seng.
Natta
Jupp tenkte det [emoji16]Haha, ja Klatremus er absolutt bedre [emoji23]
Får bli flinkere [emoji6]Du må gjerne det når vi skravler utfordringer ;-)
Samme som her da ca [emoji4] mye som skjer for tiden. Hvordan er det i nye jobben? Mye å sette seg inn i?Nja, vært innom forumet hver dag, men leeenge siden jeg har vært innom skravletråden [emoji6]
God natt [emoji4]Da er jeg i seng.
Natta
God natt sov gottDa er jeg i seng.
Natta
Da pleier jeg å regne på hvor mange som det passer å ha mellom...
Ja ganske glad for det, stigen til elektriker firmaet er heller ikke høy nok så de må få tak i et eller annet [emoji23] blir nok noen snapper imorgen om hvordan de har løst det [emoji23][emoji23][emoji23]Oi, ja det kan bli en utfordring. Godr dere slipper selv [emoji6]
Joda går bra, blitt tatt veldig godt imot.Skjønner.
Hvordan går det i jobben?
Hvorfor forventes 100% jobb i 50% stilling?Joda går bra, blitt tatt veldig godt imot.
Og de er heldigvis klare for nye tanker og endringer [emoji6]
Men jeg merker at det krever mye å gjøre 100% styrerjobb på 50% styrerstilling... Vi skal gjøre samme mengde arbeid med de samme fristene, som en styrer med 5 dager på kontoret i uka... Jeg har 2.5 dag i uka... Så det sier seg selv at jeg ikke gjør annet enn å sitte pal på kontoret i 2.5 dag hvis det ikke er møter som fører til at jeg får enda mindre tid...
Så bra.jupp jupp
mrd deg?
Jeg vet at jeg ikke skal felle av. Dette står i oppskriften; "Når arb måler 12-13-13 (14-15) cm felles det 1 m på hver side av hvert merke"en maske her og en maske der e ikke som å felle AV , men at du strikker to masker sammen her og der
God kveld damer
Lenge siden sist. Hvordan går det med dere?