Skravletråd November

Haha, jeg burde vel regne med sladder [emoji13]

Nei jeg burde stikke innom oftere.
Men er en utrolig hektisk høst for meg med mye nytt å bruke hodet på... Så orker ikke skravle like mye som før

Skjønner.

Hvordan går det i jobben?

Unger er forskjellige ja. Klart det. Meb mine er ikke spesielt Klatremus eller noe sånn, bare helt naturlig nysgjerrige på alt man kan røre på i en alder av 1-2 år heller ikke helt tilsnakkende på "nei, den der kan knuse"
Her har vi ikke noe sånt som kan knuses tilgjengelig for begge ungene, eller storesøster kommer seg jo overalt, men vet jo nå at ting kan knuses. Lillebror prøver deg x antall ganger daglig på TVen! Frister noen ganger å skru den fast i tv møbelet. Men men han slutter vel om et års tid

Da pleier jeg å regne på hvor mange som det passer å ha mellom...

Jeg bruker maskemarkører, så jeg vet hvor jeg skal felle, bare ikke hvordan. Ser for meg at det vil bli store hull i arbeidet :eek:

Oi, ja det kan bli en utfordring. Godr dere slipper selv [emoji6]
Ja ganske glad for det, stigen til elektriker firmaet er heller ikke høy nok så de må få tak i et eller annet [emoji23] blir nok noen snapper imorgen om hvordan de har løst det [emoji23][emoji23][emoji23]

Skjønner.

Hvordan går det i jobben?
Joda går bra, blitt tatt veldig godt imot.

Og de er heldigvis klare for nye tanker og endringer [emoji6]

Men jeg merker at det krever mye å gjøre 100% styrerjobb på 50% styrerstilling... Vi skal gjøre samme mengde arbeid med de samme fristene, som en styrer med 5 dager på kontoret i uka... Jeg har 2.5 dag i uka... Så det sier seg selv at jeg ikke gjør annet enn å sitte pal på kontoret i 2.5 dag hvis det ikke er møter som fører til at jeg får enda mindre tid...

Joda går bra, blitt tatt veldig godt imot.

Og de er heldigvis klare for nye tanker og endringer [emoji6]

Men jeg merker at det krever mye å gjøre 100% styrerjobb på 50% styrerstilling... Vi skal gjøre samme mengde arbeid med de samme fristene, som en styrer med 5 dager på kontoret i uka... Jeg har 2.5 dag i uka... Så det sier seg selv at jeg ikke gjør annet enn å sitte pal på kontoret i 2.5 dag hvis det ikke er møter som fører til at jeg får enda mindre tid...
Hvorfor forventes 100% jobb i 50% stilling?

en maske her og en maske der e ikke som å felle AV , men at du strikker to masker sammen her og der
Jeg vet at jeg ikke skal felle av. Dette står i oppskriften; "Når arb måler 12-13-13 (14-15) cm felles det 1 m på hver side av hvert merke"
Og når det er unnagjort så skal maskene strikkes sammen.

Back
Topp