Jeg får ikke egentlig til jeg heller. Vet jeg har prøvd. Vanlig bilde fra mobilen er for stort så det må krympes, men når jeg gjorde det gikk det heller ikke, skal prøve og se hva som skjerÅå... Så dumt. Får du feilmelding eller noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke egentlig til jeg heller. Vet jeg har prøvd. Vanlig bilde fra mobilen er for stort så det må krympes, men når jeg gjorde det gikk det heller ikke, skal prøve og se hva som skjerÅå... Så dumt. Får du feilmelding eller noe?
Det ønsker mine seg!Ja. Får pins hver gang.![]()
Tror jeg på. Mi henger de på speiderklærne sineDet ønsker mine seg!
Ble deres barn født med masse hår?![]()
Da har jeg begynt på neste prosjekt.
Skal bli råtasshals til frøkna [emoji4]
![]()
Nå sover både manen och 3 barnen Herligt och ha stuen før seg selv.
skriver det jeg kanKlare for utfordringen som begynner i morgen? Ikke glem antall tråder som skal lagesDet har blitt laget ca 100 tråder daglig i det siste
![]()
nei ikke jehNoen som hadde en blåmandag i dag eller?
Hva gjør de da? ^^
Altså, jeg tror ikke at de står og dirigerer dagen lang, men hva gjør de liksom ^^
god morgenGid morgen. Natten har vært lang da lillemann har surkål og lava i hele natt. Endelig virker det som om medisinen fikk taki og løsnet så nå sover han.. Men storebror skal jeg snart vekke. Fordi vi skal jo i bhg i dag![]()
god morgenGod morgen!![]()
Ja, det har jeg.god morgen
sovet godt?
Men da er det bare p skravle på. Trolig har telleren for mandag begynt å telle hos Tamara ca nå. Det har i alle fall ikke stemt med midtnatt før men vi er usikker på hvordan ventetid spiller inn. Men vi bare skravler
det har jehJa, det har jeg.du da?
Ja det er luksusAlenetid er luksus altså[emoji1]