Ja det blir han alltidÅ det ble han vel glad for tenker jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir han alltidÅ det ble han vel glad for tenker jeg![]()
Hvem gjør ikke detDigger shopping[emoji28]
Ja, ikke santDen var fin. Akurat startat uken och tella ned till helg![]()
MatbutikkenDa må jeg nok teste dekjøpes de i restauranten? Eller nede i den «matbutikken»?
Jeg og![emoji23] de er såå gode! Fikk jeg lyst på nå[emoji39]
gikk greitStakkars du...[emoji20]
Haha, jeg aner ikke ^^Godt spørsmål! Tror du yrkestittelen dems også er dirigent?
Stearinlys, batterier, servietter [emoji4] og kanelbulle [emoji7]IKEA-tur i morgen kanskje.. hva er deres must når dere er innom der?![]()
I dag er det kaldt i stua mi. Vi har varmepumpe men det har liksom ikke blitt varmt i dag.. Mannen fyrte i peisen da han kom hjem, men det er dårlig trekk i pipa så det brenner bare sånn passe enda. Og baby sover oppå meg så jeg får ikke justert trekk. Jaja, får håpe det går bedre når pipa har blitt varmere. Skal uansett bade og legge baby straks, på badet er det iallefall varmt og godt [emoji173]
Stearinlys, batterier, servietter [emoji4] og kanelbulle [emoji7]
ikke supermyeBle deres barn født med masse hår?![]()
Ble deres barn født med masse hår?![]()
Huset er fra 1979. Stue og kjøkken nyoppusset av oss i fjor. Resten av huset er under oppussing [emoji28] så mangler etterisolering i tilstøtende rom til stua, pluss oppe på kryploftet = varmen forsvinner fort. Det er blitt mye bedre etter vi pusset opp, men jeg er nok bare ekstra frossen i dag [emoji53]Bor dere i et gammelt hus?![]()
Åja, vaniljelysene [emoji177]Samme herduftlys er et must
![]()
Nesten ikke hår på hodet til noen av mine når de kom til verdenBle deres barn født med masse hår?![]()
For det meste aerobic, men også litt styrke![]()
Bare å si i fra om du leiter etter noe spes. Modern lasser på med klær jeg ikke kommer til å bruke...mye og mye nesten ikke brukt![]()
De folkene som står på veien og dirigerer når det er veiarbeid, gjør de andre ting i jobben sin og? Det begynte nemlig mannen min å lure på I dag ^^