Skravletråd November

Her slår min over-analytiske-tabkegang til.

Eldstemann er hjemme fra skolen, og jeg minner ham på faste oppgaver. Luft hunden. Spis. Leksr

Han svarer at hunden ikke vil gå ut av sengen sin.

Min over-analytiske-tankegang vet at denne hunden er 14 år gammel og min store frykt er at han kommer hjem og en dag finner henne død. Så jeg tørr ikke be ham bekrefte at hun puster og har det bra der hun ligger og ikke vil gå ut av sengen sin. I tilfelle han ikke har tenkt over hvor stille hun ligger.

Helt sikkert har hunden det helt fint, hun et på sine gamle dager bedagelig anlagt og vil ikke ut med mindre hun vil ut. (men da skal det helst skje altså. Med en gang ;-)) jeg bare tenker...

Godt jeg skal hjem om en times tid...
Skjønner deg godt! Gikk det bra?

Skjønner deg godt! Gikk det bra?
Jada.

Hunden ikke helt normal. Pleier komme når man rister med båndet. Men ville ikke rikke seg selv om jeg satt på henne båndet og klappet og koste. Så jeg tok det av igjen og fylte vannskåla i stedet (hun kan ikke lenger ha fri tilgang på vann slik hunder normalt skal. For hun har mistet evnen til å begrense seg og bare drikker så lenge der er vann...) og da reiste hun på seg aå når hun hadde drukket vannet sitt fikk hun en tur ut.

Mannen skal vurdere henne når han snart kommer hjem men hun virker å være seg selv bare enda mer lat.

På tide å trene igjen da! Når mannen er delvis sykemeldt kan jeg trene på dagtid. Veldig kjekt, så slipper jeg å tenke på lydnivå.
Åh, trening ja. Det hadde vært godt å komme i gang med igjen. Håper vi får på plass litt leggerutiner, så kan kanskje jeg trene på kvelden når mannen blir ferdig på kurs om 14 dager..

Her slår min over-analytiske-tabkegang til.

Eldstemann er hjemme fra skolen, og jeg minner ham på faste oppgaver. Luft hunden. Spis. Leksr

Han svarer at hunden ikke vil gå ut av sengen sin.

Min over-analytiske-tankegang vet at denne hunden er 14 år gammel og min store frykt er at han kommer hjem og en dag finner henne død. Så jeg tørr ikke be ham bekrefte at hun puster og har det bra der hun ligger og ikke vil gå ut av sengen sin. I tilfelle han ikke har tenkt over hvor stille hun ligger.

Helt sikkert har hunden det helt fint, hun et på sine gamle dager bedagelig anlagt og vil ikke ut med mindre hun vil ut. (men da skal det helst skje altså. Med en gang ;-)) jeg bare tenker...

Godt jeg skal hjem om en times tid...

Litt ekkel følelse vil jeg tro[emoji31] håper alt sto bra til...

Back
Topp