Så gøyMinste fikk skilpadde merket i dag på svømminga [emoji1]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyMinste fikk skilpadde merket i dag på svømminga [emoji1]

Skjønner deg godt! Gikk det bra?Her slår min over-analytiske-tabkegang til.
Eldstemann er hjemme fra skolen, og jeg minner ham på faste oppgaver. Luft hunden. Spis. Leksr
Han svarer at hunden ikke vil gå ut av sengen sin.
Min over-analytiske-tankegang vet at denne hunden er 14 år gammel og min store frykt er at han kommer hjem og en dag finner henne død. Så jeg tørr ikke be ham bekrefte at hun puster og har det bra der hun ligger og ikke vil gå ut av sengen sin. I tilfelle han ikke har tenkt over hvor stille hun ligger.
Helt sikkert har hunden det helt fint, hun et på sine gamle dager bedagelig anlagt og vil ikke ut med mindre hun vil ut. (men da skal det helst skje altså. Med en gang ;-)) jeg bare tenker...
Godt jeg skal hjem om en times tid...
på jobbHvor er han?
Jada.Skjønner deg godt! Gikk det bra?
Å det ble han vel glad for tenker jegTakk [emoji14]
I dag ble det tid til både stell og vask av bestefars hjem i dag![]()

Åh, trening ja. Det hadde vært godt å komme i gang med igjen. Håper vi får på plass litt leggerutiner, så kan kanskje jeg trene på kvelden når mannen blir ferdig på kurs om 14 dager..På tide å trene igjen da! Når mannen er delvis sykemeldt kan jeg trene på dagtid. Veldig kjekt, så slipper jeg å tenke på lydnivå.
Mellomste kan. Eldste kan ikke. Han er passert 9 nå.
Her slår min over-analytiske-tabkegang til.
Eldstemann er hjemme fra skolen, og jeg minner ham på faste oppgaver. Luft hunden. Spis. Leksr
Han svarer at hunden ikke vil gå ut av sengen sin.
Min over-analytiske-tankegang vet at denne hunden er 14 år gammel og min store frykt er at han kommer hjem og en dag finner henne død. Så jeg tørr ikke be ham bekrefte at hun puster og har det bra der hun ligger og ikke vil gå ut av sengen sin. I tilfelle han ikke har tenkt over hvor stille hun ligger.
Helt sikkert har hunden det helt fint, hun et på sine gamle dager bedagelig anlagt og vil ikke ut med mindre hun vil ut. (men da skal det helst skje altså. Med en gang ;-)) jeg bare tenker...
Godt jeg skal hjem om en times tid...
Nei speciellt shopping Hahahadet liker vi alltid
Godt spørsmål! Tror du yrkestittelen dems også er dirigent?De folkene som står på veien og dirigerer når det er veiarbeid, gjør de andre ting i jobben sin og? Det begynte nemlig mannen min å lure på I dag ^^
Godt spørsmål! Tror du yrkestittelen dems også er dirigent?De folkene som står på veien og dirigerer når det er veiarbeid, gjør de andre ting i jobben sin og? Det begynte nemlig mannen min å lure på I dag ^^
nope dessverre ikke
Det er så fsrlig når man bare skal ha noe småtteri, jeg kommer alltid hjem med halve IKEASkal kanskje være med en venninne som skal kjøpe barneutstyrjeg skal vel kanskje bare ha noen småting
![]()

Håper det jaDa håper jeg han lærer det til våren[emoji4]
Den var fin. Akurat startat uken och tella ned till helgHørt på radio nettopp.
Og husk det er bare fire dager til helga, derom du føler seg litt sliten sånn på mandagskvelden....
Tilsynelatende ganske normalt om enn ekstra lite lysten til å bevege segLitt ekkel følelse vil jeg tro[emoji31] håper alt sto bra til...
Tilsynelatende ganske normalt om enn ekstra lite lysten til å bevege segLitt ekkel følelse vil jeg tro[emoji31] håper alt sto bra til...
Ja den fungerer her oxå men tror hans panik er nær Vi må holde han fast.emla fungerte her