Skravletråd November

Klar som bare det, og skal kjøre på en ekstra tråd eller tre her og der håper jeg.
Så flott! Det viktigste er en god start. Etter det kommer alt av seg selv. Kravene er jo ikke akkurat nå høye.. Igrunn latterlig lave i forhold til hva forumet før har produsert av innlegg ved tidligere utfordringer ;)

Høres slitsomt ut[emoji13]
Ja, tror jeg vet hvordan en drager hadde hatt det med sår hals... det brenner. Heldigvis en bedre kveld/natt, så langt. Nå sitter jeg oppe fordi jeg var så smart at jeg duppet av noen timer ista.... eier jo ikke normal døgnrytme lenger

Noen som hadde en blåmandag i dag eller?

Finner ikke målebånd eller noe som helst jeg kan måle med. Jeg trenger egentlig det ganske så kjapt for ellers blir lua alt for lang.

Kan jeg spørre forresten, får de faktisk merke? Jeg spurte om vi kunne få kjøpe dem men de hadde ikke. De får diplom. Men ønsker seg merkene de har sett ute i gangen på plakat...
Ja. Får pins hver gang. :)

I dag er det kaldt i stua mi. Vi har varmepumpe men det har liksom ikke blitt varmt i dag.. Mannen fyrte i peisen da han kom hjem, men det er dårlig trekk i pipa så det brenner bare sånn passe enda. Og baby sover oppå meg så jeg får ikke justert trekk. Jaja, får håpe det går bedre når pipa har blitt varmere. Skal uansett bade og legge baby straks, på badet er det iallefall varmt og godt [emoji173]

Kaldt her også[emoji38] varmepumpe var slått av i natt og våknet opp til ishus[emoji13]

Så flott! Det viktigste er en god start. Etter det kommer alt av seg selv. Kravene er jo ikke akkurat nå høye.. Igrunn latterlig lave i forhold til hva forumet før har produsert av innlegg ved tidligere utfordringer ;)
Men tidene har forandret seg

Terminforum er ikke lenger det de var synes jeg. Mye fb tror jeg og andre kanaler?
Og noe skyldes trolig faktisk også manglende fungerende app for noen. Reelt må jeg dog innrømme at jeg har ikke testet den på en stund.... Burde jeg?

Men tidene har forandret seg

Terminforum er ikke lenger det de var synes jeg. Mye fb tror jeg og andre kanaler?
Og noe skyldes trolig faktisk også manglende fungerende app for noen. Reelt må jeg dog innrømme at jeg har ikke testet den på en stund.... Burde jeg?
Burde du ikke gjøre xD logger konstant ut mye bedre før. Merker at terminforumene ikke er det det var. Er stor forskjell på det jeg har nå og i 2014

Gid morgen. Natten har vært lang da lillemann har surkål og lava i hele natt. Endelig virker det som om medisinen fikk taki og løsnet så nå sover han.. Men storebror skal jeg snart vekke. Fordi vi skal jo i bhg i dag:)

Back
Topp