Lolo92
Forelsket i forumet
IKEA-tur i morgen kanskje.. hva er deres must når dere er innom der?![]()
Kanelbolle [emoji7][emoji23] skal som regel alltid bare ha en ting på ikea, men kommer alltid ut med et lass [emoji15] hva skal du handle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Minste fikk skilpadde merket i dag på svømminga [emoji1]
Kan jeg spørre forresten, får de faktisk merke? Jeg spurte om vi kunne få kjøpe dem men de hadde ikke. De får diplom. Men ønsker seg merkene de har sett ute i gangen på plakat...Minste fikk skilpadde merket i dag på svømminga [emoji1]
emla fungerte herEg skall ta på Embla krem och plaster før me skall stikka.
Takk, trengte den[emoji85][emoji23][emoji108]Hørt på radio nettopp.
Og husk det er bare fire dager til helga, derom du føler seg litt sliten sånn på mandagskvelden....
Vet ikke jeg..Takk, trengte den[emoji85][emoji23][emoji108]
Kanelbolle [emoji7][emoji23] skal som regel alltid bare ha en ting på ikea, men kommer alltid ut med et lass [emoji15] hva skal du handle?
Da skjønner jeg at du ikke helt ser frem til helg..Vet ikke jeg..
Helga
Lørdag formiddag. Må handle. Inkl farsdagsgave til pappa og mannen (fra ungene) og noe hansker og votter og sånt til kalde unger.
Lørdag ettermiddag, svømmekurs fra 17 til 1830
Søndag
Fotballturnering med oppmøte sånn rundt 9, ferdig litt før 13
Farsdag med middag hos mine foreldre
Og svømmekurs på kvelden igjen ja.
Tror jeg heller der frem til uka igjen jeg...
Hørt på radio nettopp.
Og husk det er bare fire dager til helga, derom du føler seg litt sliten sånn på mandagskvelden....
Jeg ser jo frem til helg.Da skjønner jeg at du ikke helt ser frem til helg..
Vi har bare kos til helgen (Hadeland glassverk) og farsdagsgave er bestilt på nett[emoji4][emoji108]
Min pappa får middag på torsdag og frokost på døra på søndag[emoji4]
Sånn ja, da skjønner jeg [emoji108]Jeg ser jo frem til helg.
Jeg bare anser den ikke som avslapping.
Skal kanskje være med en venninne som skal kjøpe barneutstyrKanelbolle [emoji7][emoji23] skal som regel alltid bare ha en ting på ikea, men kommer alltid ut med et lass [emoji15] hva skal du handle?
Da må jeg nok teste deSpørs hvorfor jeg er der. Men om jeg ikke finner noe i butikken så er I det minste kanelbollene veldig gode![]()
Haha ^^ Jeg så ikke din post før etter at jeg postet selv, jeg og tipset om kanelbollene ^^
mye som skjer her ogsp til helgaVet ikke jeg..
Helga
Lørdag formiddag. Må handle. Inkl farsdagsgave til pappa og mannen (fra ungene) og noe hansker og votter og sånt til kalde unger.
Lørdag ettermiddag, svømmekurs fra 17 til 1830
Søndag
Fotballturnering med oppmøte sånn rundt 9, ferdig litt før 13
Farsdag med middag hos mine foreldre
Og svømmekurs på kvelden igjen ja.
Tror jeg heller der frem til uka igjen jeg...
Hahahaha!!Hørt på radio nettopp.
Hvor er han?håper mannen kommer hjem snart...