Skravletråd November

Minste fikk skilpadde merket i dag på svømminga [emoji1]
Kan jeg spørre forresten, får de faktisk merke? Jeg spurte om vi kunne få kjøpe dem men de hadde ikke. De får diplom. Men ønsker seg merkene de har sett ute i gangen på plakat...

Hørt på radio nettopp.

Og husk det er bare fire dager til helga, derom du føler seg litt sliten sånn på mandagskvelden....

Takk, trengte den[emoji85][emoji23][emoji108]
Vet ikke jeg..

Helga
Lørdag formiddag. Må handle. Inkl farsdagsgave til pappa og mannen (fra ungene) og noe hansker og votter og sånt til kalde unger.
Lørdag ettermiddag, svømmekurs fra 17 til 1830

Søndag
Fotballturnering med oppmøte sånn rundt 9, ferdig litt før 13
Farsdag med middag hos mine foreldre
Og svømmekurs på kvelden igjen ja.

Tror jeg heller der frem til uka igjen jeg...

Kanelbolle [emoji7][emoji23] skal som regel alltid bare ha en ting på ikea, men kommer alltid ut med et lass [emoji15] hva skal du handle?

Haha ^^ Jeg så ikke din post før etter at jeg postet selv, jeg og tipset om kanelbollene ^^

Vet ikke jeg..

Helga
Lørdag formiddag. Må handle. Inkl farsdagsgave til pappa og mannen (fra ungene) og noe hansker og votter og sånt til kalde unger.

Søndag

Da skjønner jeg at du ikke helt ser frem til helg..
Vi har bare kos til helgen (Hadeland glassverk) og farsdagsgave er bestilt på nett[emoji4][emoji108]
Min pappa får middag på torsdag og frokost på døra på søndag[emoji4]

Da skjønner jeg at du ikke helt ser frem til helg..
Vi har bare kos til helgen (Hadeland glassverk) og farsdagsgave er bestilt på nett[emoji4][emoji108]
Min pappa får middag på torsdag og frokost på døra på søndag[emoji4]
Jeg ser jo frem til helg.
Jeg bare anser den ikke som avslapping.

Kanelbolle [emoji7][emoji23] skal som regel alltid bare ha en ting på ikea, men kommer alltid ut med et lass [emoji15] hva skal du handle?
Skal kanskje være med en venninne som skal kjøpe barneutstyr :D jeg skal vel kanskje bare ha noen småting ;)

Vet ikke jeg..

Helga

Søndag

mye som skjer her ogsp til helga

Hørt på radio nettopp.

Og husk det er bare fire dager til helga, derom du føler seg litt sliten sånn på mandagskvelden....
Hahahaha!!

Back
Topp