Skal bli lilla kant nederst, rød opp til halsen, lilla hals og rød kant på toppen
Hun har valgt farger selv
Hørest bra fint ut det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal bli lilla kant nederst, rød opp til halsen, lilla hals og rød kant på toppen
Hun har valgt farger selv
Du vet hvordan råtasshalsen ser ut?Hørest bra fint ut det.
Da har jeg begynt på neste prosjekt.
Skal bli råtasshals til frøkna [emoji4]
![]()
Ohhh skulle ønska eg kunde strikkaTakk.
Skal si det er overgang fra stort prosjekt med tynt gang og tynne pinner til småstrikk i tykt garn og tykke pinner.
Dette kommer til å gå fort
Det er egentlig veldig bra, hun kommer til å trenge den snart
Du vet hvordan råtasshalsen ser ut?
Ja mitt hår vokser ju som ugras så hon har det fra meg. Hon vill ju ikkje klippa seg heller. Sisst så tog eg saksen mens hon stog i dusjen og hon såg noetHaha, så fantastisk![]()
Fikk en ulldress og en svart skjorte men det blir for stort egenlig:/Er det ingenting du kan bruke da?[emoji2]
Du vet hvordan råtasshalsen ser ut?
Ja mitt hår vokser ju som ugras så hon har det fra meg. Hon vill ju ikkje klippa seg heller. Sisst så tog eg saksen mens hon stog i dusjen og hon såg noetHon blev så
før att eg hade klippt hennes Elsa hår
![]()
Det er slike, jeg strikker dem bare ikke ensfargetNei, ikke i det hele tatt. Men fargene hørtes liblige og fine ut mente jeg![]()
Stemmer detMen jeg googlet. Kompelompe? Blir bra det. og relativt fort gjort![]()
Det er slike, jeg strikker dem bare ikke ensfarget![]()
Drakten til Lille U var på pinne 3 og 2,5...Blir nok bra.
Jeg elsker å strikke på kjekkasgenseren. pinne 5,5 er noe annet enn 3,5 gitt...
Det er slike, jeg strikker dem bare ikke ensfarget
![]()
Drakten til Lille U var på pinne 3 og 2,5...
Disse er på 5
Ohh Yes hon har sina meninger och står fast vid domAaaw. Flink jente med egne meninger![]()
Klar som bare det, og skal kjøre på en ekstra tråd eller tre her og der håper jeg.Klare for utfordringen som begynner i morgen? Ikke glem antall tråder som skal lagesDet har blitt laget ca 100 tråder daglig i det siste
![]()