Skravletråd November

Haha, så fantastisk :D
Ja mitt hår vokser ju som ugras så hon har det fra meg. Hon vill ju ikkje klippa seg heller. Sisst så tog eg saksen mens hon stog i dusjen og hon såg noet:p Hon blev så :mad::mad::mad::mad: før att eg hade klippt hennes Elsa hår:p

Ja mitt hår vokser ju som ugras så hon har det fra meg. Hon vill ju ikkje klippa seg heller. Sisst så tog eg saksen mens hon stog i dusjen og hon såg noet:p Hon blev så :mad::mad::mad::mad: før att eg hade klippt hennes Elsa hår:p

Aaaw. Flink jente med egne meninger :)

Det er slike, jeg strikker dem bare ikke ensfarget :)
sketch-1462390915394_medium2.png

Jeg har desverre et par unger som er genetisk i slekt med mannen jeg er gift med. De har bittlitt fra meg og tåler derfor "rund hals" mens mannen helst skal ha v-hals på alt av gensre, ellers for han klaus i halsen. ungene klarer altså genser somer mer vanlig, men "pologenser", høy hals elle en hals som det der får jeg ikke på noen av dem. Ungene hadde noe sånt når de var små da, men er nok bare yngste jeg enda kan få på det. De eldste nekter.

Men da er det bare p skravle på. Trolig har telleren for mandag begynt å telle hos Tamara ca nå. Det har i alle fall ikke stemt med midtnatt før men vi er usikker på hvordan ventetid spiller inn. Men vi bare skravler

Klare for utfordringen som begynner i morgen? Ikke glem antall tråder som skal lages ;) Det har blitt laget ca 100 tråder daglig i det siste ;)

Det er forresten nettmøte med Komplett Apotek på torsdag. Der kan det legges inn spørsmål, og trådene som kommer der tells jo også med :)

Back
Topp