Skravletråd November

I dag er det kaldt i stua mi. Vi har varmepumpe men det har liksom ikke blitt varmt i dag.. Mannen fyrte i peisen da han kom hjem, men det er dårlig trekk i pipa så det brenner bare sånn passe enda. Og baby sover oppå meg så jeg får ikke justert trekk. Jaja, får håpe det går bedre når pipa har blitt varmere. Skal uansett bade og legge baby straks, på badet er det iallefall varmt og godt [emoji173]
Me har og varmepumpe men det er ikkje alltid den klarer værme opp . Men det er varm og koseligt att fyra i pipa :-)

Da har jeg begynt på neste prosjekt.
Skal bli råtasshals til frøkna [emoji4]
961f0a24ed2888117690ef315e1459c2.jpg

Ble deres barn født med masse hår? :)
Ja de hade hår. Massa hår. Jenta blev 3 år i juni har klippt henne redan 4 gånger sikkert 5 cm hver gang. Och Hon har lagt hår. Håret væxer som ogras på henne. Hvem har hon arva det ifra tro:rolleyes:

Jada.

Hunden ikke helt normal. Pleier komme når man rister med båndet. Men ville ikke rikke seg selv om jeg satt på henne båndet og klappet og koste. Så jeg tok det av igjen og fylte vannskåla i stedet (hun kan ikke lenger ha fri tilgang på vann slik hunder normalt skal. For hun har mistet evnen til å begrense seg og bare drikker så lenge der er vann...) og da reiste hun på seg aå når hun hadde drukket vannet sitt fikk hun en tur ut.

Mannen skal vurdere henne når han snart kommer hjem men hun virker å være seg selv bare enda mer lat.
Da forstår jeg! Ikke alltid greit å bli gammel, selv for dyr :shy:

Huset er fra 1979. Stue og kjøkken nyoppusset av oss i fjor. Resten av huset er under oppussing [emoji28] så mangler etterisolering i tilstøtende rom til stua, pluss oppe på kryploftet = varmen forsvinner fort. Det er blitt mye bedre etter vi pusset opp, men jeg er nok bare ekstra frossen i dag [emoji53]

Hvis det er krypeloft, så har dere jo en fantastisk mulighet for å ha ekstra isolasjon der oppe :D

Ja de hade hår. Massa hår. Jenta blev 3 år i juni har klippt henne redan 4 gånger sikkert 5 cm hver gang. Och Hon har lagt hår. Håret væxer som ogras på henne. Hvem har hon arva det ifra tro:rolleyes:

Haha, så fantastisk :D

Back
Topp