Skravletråd November

Har hatt svigers på middag her i dag. Nå bare slapper vi av foran tv. Trøtt og giddesløs..

På plass i varmen igjen. Og enten er her varmere i dag eller så er tskjorte så mye varmere enn singlet. . Varmt i alle fall.

Mellomste på skilpadde flyter bra allerde andre gangen og blir nok ikke på det nivået lenge. Broren gikk tre ganger men strengt tatt er han enig med meg i at han ikke var helt ferdig. Han flyter finfint på rygg og snur seg begge veier. Men flyter ikke veldig greit på magen egentlig. Det er derimot søstra blitt ganske god på, bortsett fra at hun stadig bruker armer og ben i tillegg...

Sant nok. Det er bare det at ingen orket å rydde opp etter middag, så det må gjøres.
Det er greit å ta ja. Innmari kjedelig å måtte ta det mandags morgen for å lage frokost og matpakker....

Det er greit å ta ja. Innmari kjedelig å måtte ta det mandags morgen for å lage frokost og matpakker....

Vi har sjeldent dårlig tid om morgenen så det hadde gått helt fint, men det er noe med å ha det hengende over hodet. Kjekt når alt er unnagjort.

Da står endelig middagen i ovnen..

Har vært opptatt med å omorganisere 3. etasje i hele dag, må få kontroll på kaoset først, snart skal jeg begynne å gjøre det koselig der :)

Vi har sjeldent dårlig tid om morgenen så det hadde gått helt fint, men det er noe med å ha det hengende over hodet. Kjekt når alt er unnagjort.
Tid til det har jeg også. Det er bare dørgende kjeeeeeedelig

kan ikke den treneren til kb bare legge ut innlegg om neste uke da s0 jeg får lagt ut mitt også

Kombinasjonen av svømming til 1825 med påfølgende dusj og en mann som ser forball og derfor ikke har tatt lille på badet (men ga henne kveldsmat i pausen da i det minste) og jeg måtte ta meg av mat til de eldste før jeg fikk lagt henne...

Not good. Det bør helst ikke være mange flere brann-kamper klokka seks. Det er nå heldigvis snart slutt på serien for i år da. For å legge henne halv åtte er en time for sent.

Back
Topp