De vokser fort fra det.Bare å nyte slike øyeblikk[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De vokser fort fra det.Bare å nyte slike øyeblikk[emoji173]️
Lov å slappe av litt en søndagskveldHar hatt svigers på middag her i dag. Nå bare slapper vi av foran tv. Trøtt og giddesløs..
Du var aktiv ja!!Nei jeg la meg kl 23.30 faktiskmen skravlet veeeeldig mye i går
Du tar meg nok snart igjen
![]()
Lov å slappe av litt en søndagskveld
Det er greit å ta ja. Innmari kjedelig å måtte ta det mandags morgen for å lage frokost og matpakker....Sant nok. Det er bare det at ingen orket å rydde opp etter middag, så det må gjøres.
Det er greit å ta ja. Innmari kjedelig å måtte ta det mandags morgen for å lage frokost og matpakker....
Jaja litt sein gid morgen tiden har bare flys fra meg i daggod morgen faktisk![]()
he he å jaJaja litt sein gid morgen tiden har bare flys fra meg i dag![]()
Tid til det har jeg også. Det er bare dørgende kjeeeeeedeligVi har sjeldent dårlig tid om morgenen så det hadde gått helt fint, men det er noe med å ha det hengende over hodet. Kjekt når alt er unnagjort.
Hva lager du i dag da?Da står endelig middagen i ovnen..
Har vært opptatt med å omorganisere 3. etasje i hele dag, må få kontroll på kaoset først, snart skal jeg begynne å gjøre det koselig der![]()
Vi hadde pai med kylling, paprika, løk, brokkoli og maisHva lager du i dag da?
Tid til det har jeg også. Det er bare dørgende kjeeeeeedelig
ForsåvidtJoda, men det er det jo uansett når på døgnet det er![]()
La henne inn og da ble hun lys våken og vekte pappa'n sin [emoji1365]
Fikk sovet litt etterpå da, og vi fikk både rydda hus og lagd middag. Nå venter vi på gjestene [emoji5]