Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er så skjønn, Victoria.
Min lørdag foreløpig - pysj, strikking og denne karen ved siden av meg [emoji173]️
Vis vedlegget 235596
For en nydelig liten tass[emoji177] ikke vanskelig å se at han har det godt[emoji7]

Hehe, ikke rart han har blitt det da. Baby-guttenHan er virkelig detVeldig spent på hvordan han vil takle en baby i hus. Han blir jo 5 til sommeren og har hatt meg (og etterhvert mannen) alene siden dag 1
Rimelig bortskjemt er han også..
Jeg vil også bli gravid nå. Idag. Helst igår.![]()

Jeg vil også bli gravid nå. Idag. Helst igår.![]()
Åååå så koselig
Åååå så koselig![]()
Ja de små bissevovvene er virkelig fine å haHar en skikkelig drittuke egentlig så godt å ha han her som trøst![]()
Huff[emoji38][emoji38] Ja, nå er min på 6 blitt så stor at jeg ikke kan gjøre sånt foran han mer. Han skjønner jo mye[emoji51]Lillesøster på 5 tok meg på fersken når jeg satte sprøyten i sted. "Hvorfor setter du sprøyte i magen?" kom det gang på gang. Får håpe det ikke har gjort henne skremt![]()
Huff[emoji38][emoji38] Ja, nå er min på 6 blitt så stor at jeg ikke kan gjøre sånt foran han mer. Han skjønner jo mye[emoji51]
Gikk nok helt fint, jaStod veldig skjult, men snudde meg av refleks når hun ropteMen men, hun sover godt så gikk nok fint.