Skravletråd November

God morgen. Minimum med søvn inatt :-(
Har dere Sovit gott og vad skall dere idag ?

Så kjedelig da[emoji20] jeg har sovet godt og lenge[emoji2] selv med en 5 åring i midten[emoji12]
Ingen planer idag, har lyst til å rydde[emoji2]

God morgen.

Jeg og jentene har stått opp og spist frokost.
Mannen har kommet hjem og går og legger seg. Vi tar livet litt med ro. Ingen planer før vi skal på "hentekonsert" 1530. Dvs. Vi skal ha spist middag før den tid. Og ha klar mat som eldste skal spise etter konserten. For mellomste har svømming 17 og han 1745 så jeg får fra med henne og mannen får gi ham mat og kjøre ham dit etterpå. Han går i dusjen selv og kommer inn og finner meg, funker det.

Ha en super søndag Sara[emoji2]

Skal sette i gang å koke kjøttsaus. I dag blir det lasagne til middag. Må bare få baby til å sove først... kanskje legge henne sammen med mannen, han sover enda så..

Lasagne er snadder[emoji1]
Fikk du baby inn til mannen?

Jentene leker med play dough og jeg bare sitter og sløver. Vaskemaskina er i gang for andre gang og jeg er egentlig ganske trøtt, men skal ikke vekke mannen ved å legge meg nå. Ikke har jeg grunn til å være trøtt heller, jeg la meg jo tidig i går

Det er vel mest et at jeg bare sitter her og ingenting skjer, det er uvanlig at det er så rolig så da faller jeg litt i halvsøvn

Blir fort trøtt om man sitter å sløver[emoji38]

Back
Topp