Skravletråd November

Jentene leker med play dough og jeg bare sitter og sløver. Vaskemaskina er i gang for andre gang og jeg er egentlig ganske trøtt, men skal ikke vekke mannen ved å legge meg nå. Ikke har jeg grunn til å være trøtt heller, jeg la meg jo tidig i går

Det er vel mest et at jeg bare sitter her og ingenting skjer, det er uvanlig at det er så rolig så da faller jeg litt i halvsøvn

Så leit da[emoji20]

Ja. Nå må et nytt sted opparbeide seg kunnskap om hva som funker og hva som ikke gjør det, og når de begynner å bli gode så taper de vel anbudet de og tenker jeg. For alt dreier seg om penger!

Stille...

Hunden snorker og tørkeskapet suser, så ikke helt stille, men stille likevel.

Eldste er jo på skolen og mellomste gikk til naboen. Mannen sover enda og lillemor er trøtt så vi sitter i sofaen og koseammer og hun har sovna hun også.

Story of my life.

Legger seg 01. Sover enda ikke.

Mannen begynte snorke. Jeg skulle gå ned på sofa. Han våkna og insisterte på å gå ned. 2 timer senere, når jeg endelig var på vei inn i drømmeland, kom han opp igjen. Og jeg våkna gitt. Nå snorker han verre en tidligere og jeg tok dyna med ned gitt.

I seriøst behov for ett ekstra soverom.

Nå håper jeg at jeg sovner her gitt... Klokka er masse nå [emoji21]

Så ufattelig slitsomt[emoji31] har dere ikke mulighet for å lage et ekstra soverom? Eventuelt sove sammen med en av jentene?[emoji4]

Back
Topp