God morgen! Det regner så hardt ute at jeg våknet av lyden. Ikke helt planen å våkne nå. Vurderer å bare prøve å sove litt til, eller kanskje få noe fornuftig ut av dagen![]()
God dag forumansvarlig[emoji1] jeg fikk sove til kl 0930 idag[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Det regner så hardt ute at jeg våknet av lyden. Ikke helt planen å våkne nå. Vurderer å bare prøve å sove litt til, eller kanskje få noe fornuftig ut av dagen![]()
God morgen
regn i dag, våknet av meg det.
Like greit for 2 sek etterpå begynte hunden å pipe
God morgen. Minimum med søvn inatt :-(
Har dere Sovit gott og vad skall dere idag ?
Har vært her lenge denGod dag[emoji1] passer dere hund igjen?
God morgen.
Jeg og jentene har stått opp og spist frokost.
Mannen har kommet hjem og går og legger seg. Vi tar livet litt med ro. Ingen planer før vi skal på "hentekonsert" 1530. Dvs. Vi skal ha spist middag før den tid. Og ha klar mat som eldste skal spise etter konserten. For mellomste har svømming 17 og han 1745 så jeg får fra med henne og mannen får gi ham mat og kjøre ham dit etterpå. Han går i dusjen selv og kommer inn og finner meg, funker det.
hørtes herlig utGod dag forumansvarlig[emoji1] jeg fikk sove til kl 0930 idag[emoji1]
gaah fant kul ulltrøye til nevø, Puttet den i handlekurv, kikket litt mer å gikk til kassen.
utsolgt!!
Skal sette i gang å koke kjøttsaus. I dag blir det lasagne til middag. Må bare få baby til å sove først... kanskje legge henne sammen med mannen, han sover enda så..
jeg ogsåCrap![emoji37] hater når det skjer!!
bud på jakka, åååh vil ikke selge
God morgen![]()
Kjedelig, men nødvendigfår gå å vaske klær
fikk ikke gjort detKjedelig, men nødvendig![]()
grønn mini rodiniHvilken jakke er det?[emoji2]
får gå å vaske klær
tomt hos deg velDet har jeg også gjort[emoji2]
Hun postet en del i går ja... klartet bra...
he he hun skravlet hele nattaHun lå et øyeblikk 10-20 innlegg over meg, og vips så ble det 300 innlegg mer[emoji23]
Jentene leker med play dough og jeg bare sitter og sløver. Vaskemaskina er i gang for andre gang og jeg er egentlig ganske trøtt, men skal ikke vekke mannen ved å legge meg nå. Ikke har jeg grunn til å være trøtt heller, jeg la meg jo tidig i går
Det er vel mest et at jeg bare sitter her og ingenting skjer, det er uvanlig at det er så rolig så da faller jeg litt i halvsøvn
Mhm å perfekt str