Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fmed fleece kjøper jeg ikkeHelt og gjerne med fleece, de sitter mye på bakken
Neivel.fmed fleece kjøper jeg ikke![]()
egentlig mest glad i todelt for da kan man ta av jakken om det er fuktig på bakkenVi er veldig fornøyd med Reflex sitt regntøy. Ikke den rimeligste av de, men settene som selges med litt mønster osv og fôr. Ho er så lita, så det er eneste vi har klart å finne som sitter skikkelig og som hun kan bevege seg godt i uten at det blir for mye i veien. Tåler mye gjør det og [emoji4] Vi har todelt, og synes det er ålreit. Buksa er så høy så aldri opplevd av hun er blitt våt hverken hjemme eller i bhg til tross for at hun er veldig glad i vanndammer [emoji23]
det er det helt klart, jeg har aldri likt med fleece for jeg liker det ikke.Neivel.
Det er smak og behag da.
Bhg yngste går i nå bør ha med fleece, for bhg liker visst ikke lag på lag. De vil heller ha vinterdress nå (2-8 plussgrader) for da slipper de å ha så mye under. Mens vi har en mellomlagdress og en uforet reimadress...
Vi bor i "kjølig og vått"-klima og regntøy som er foret har vært bra til de små synes jeg.
Om det bare et litt fuktig på bakken bruker vi ikke regntøy, da har de parkdress. Regntøy er... Regn. Plask og pøs og vått.egentlig mest glad i todelt for da kan man ta av jakken om det er fuktig på bakken
Tror jeg satser på todelt
min brukte ikke regntøy men regner med min svigerinne vil ha det til sinOm det bare et litt fuktig på bakken bruker vi ikke regntøy, da har de parkdress. Regntøy er... Regn. Plask og pøs og vått.
Strengt tatt skal det sies at hun på snart to ikke har regntøy enda da ;-)
Men bhg vil nok etterlyse det til våren
vi brukte kun skalltøy , veldig fornøyd med det.Liker best todelt.
Vi hadde HH når han var et år. Det var mykt og godt å bevege seg i. Dog ikke lkke kjempe slitesterkt. Ble med det ene settet med regntøy, da jeg synes de tykkere og mer slitesterke settene ble for stive.
Hørt veldig mye positivt om Kattnakken
Vi bruker nå kun skalltøy.
Ser de ofte lar lille fly med ullgenser og bare buksa ved behov ja, så praktisk sånn sett. Vi har ikke brukt regntøy særlig hjemme faktisk. Men hun hadde og en Softshell dress nå på høsten, så den ble flittig brukt den også.egentlig mest glad i todelt for da kan man ta av jakken om det er fuktig på bakken
Tror jeg satser på todelt
hvordan er softshelldresser?Ser de ofte lar lille fly med ullgenser og bare buksa ved behov ja, så praktisk sånn sett. Vi har ikke brukt regntøy særlig hjemme faktisk. Men hun hadde og en Softshell dress nå på høsten, så den ble flittig brukt den også.
reflex sitt er faktisk det jeg liker minst i bhg.Skal du kjøpe heldress vil jeg anbefale en parkdress med høy vannsøyle. Så mye bedre enn det klamme forferdelige regntøyet[emoji6] ellers så synes jeg to-delt er best hvis du må ha regntøy. Reflex sitt er bra[emoji4]
men psrkdress eller softshell ?
hva er best?
Det er det jeg har sagt også men flere sier det ikke er sånn.Kommer sikkert an på barnet, men vi kan ikke bruke sofshelldress. Blir så klam. Synes de puster dårlig![]()