Regntøy til 1-åring

Til en ettåring har jeg hvert fornøyd med reima Tec ;) men det er litt med passformen, tynne små barn, blir lett borte i dressen.
Vi bruker Bergans til 3,5 åringen, der er slitestyrken avgjørende, med er barn som er veldig aktiv og sliter veldig på yterklærne.
Wheat og Mini a Ture er også veldig gode dresser, som vi har hvert veldig fornøyd med
men hvilken psrkdress anbefaler du?
 
Det er det jeg har sagt også men flere sier det ikke er sånn.
Nå er dette ett barn som blir fort kald så mulig softshell er bedre da?
Kommer nok an på barnet, min er veldig varm av seg, så mulig det er derfor.
Det kan tenkes det, at varmen holdes bedre inni dressen enn skall, og at kalde barn da holder på
varmen bedre
 
Til en ettåring har jeg hvert fornøyd med reima Tec ;) men det er litt med passformen, tynne små barn, blir lett borte i dressen.
Vi bruker Bergans til 3,5 åringen, der er slitestyrken avgjørende, med er barn som er veldig aktiv og sliter veldig på yterklærne.
Wheat og Mini a Ture er også veldig gode dresser, som vi har hvert veldig fornøyd med
han kommer nok ikke til å bevege seg så mye, tviler på han går så derfor avhengig av noe som er bra å som kan krabbes i
 
fmed fleece kjøper jeg ikke ;)

Enig der, det blir fort veldig klamt, bedre å ta på en ulldress under ved behov[emoji5] kam anbefale miniature sine heldresser, de er helt knall[emoji5] selv har jeg todelt til snuppa i barnehagen, greit å bytte ut overdelen med ei allværsjakke på dager der det trengs[emoji5]

Når det gjelder parkdresser bruker vi reima sine, super gode, softshell blir hu fort både klam og våt i selv om hu er kald av seg, vi suplerer med tykk ulldress ved behov[emoji106]
 
Vi har begge deler, men favoritten er Tiny Troll sin heldress. :) Han har softshell også, men denne blir brukt mest som parkdress, ikke når det regner.
 
Enig der, det blir fort veldig klamt, bedre å ta på en ulldress under ved behov[emoji5] kam anbefale miniature sine heldresser, de er helt knall[emoji5] selv har jeg todelt til snuppa i barnehagen, greit å bytte ut overdelen med ei allværsjakke på dager der det trengs[emoji5]

Når det gjelder parkdresser bruker vi reima sine, super gode, softshell blir hu fort både klam og våt i selv om hu er kald av seg, vi suplerer med tykk ulldress ved behov[emoji106]
Mhm enig med deg, fleece er klamt.
Hmm mini a ture har mye fine men dyre
molo liker jeg også.
 
Vi har todelt og hel med fleks men har end opp p bruke den todelte fra Libero søn kampanje veldig ok vi bruker dog ullstrømpebukse og bukse under den
 
Mhm enig med deg, fleece er klamt.
Hmm mini a ture har mye fine men dyre
molo liker jeg også.

Ja de er ofte dyre, jeg syns hust&claire er lile gode og har relativt likt design, oftere på salg men ellers er vel prisen lik tror jeg, men absolutt verdt å sjekke ut.
 
reflex sitt er faktisk det jeg liker minst i bhg.
Vet psrkdress er bedre enn regntøy men tenker han får både dress og regntøy
Og jeg har skrevet feil til deg[emoji85] mente ticket to heaven[emoji4]
Hadde kjøpt todelt regntøy i såfall. Vi bruker ofte bare regnbukse[emoji4]
 
Til en ettåring har jeg hvert fornøyd med reima Tec ;) men det er litt med passformen, tynne små barn, blir lett borte i dressen.
Vi bruker Bergans til 3,5 åringen, der er slitestyrken avgjørende, med er barn som er veldig aktiv og sliter veldig på yterklærne.
Wheat og Mini a Ture er også veldig gode dresser, som vi har hvert veldig fornøyd med
Jeg synes også reima tec og wheat sine er kjempegode.
 
he he går fint
Ticket er gode :)
ble som sagt fra name it nå så blir det softshell eller reima i tillegg
Det er også ganske bra[emoji4]
Ville valgt reima tec og evt hatt på et ekstra lag på beina[emoji4] iom at han sikkert blir sittende litt og krabbe.
 
Helt klart kattnakken :) reima er også årleit. Uten fleece ja, bare tull for da blir det så varmt på de varme dagene, fleece kan man kle under uten at det skal sitte fast :p
 
Eneste gang jeg ser ungene med bare regnbukse her i traktene er når den er trukket utenpå vinterdressen i ekstra sørpe-vær....

Men en lett foret regnjakke, eller helt hel dress, har funket uten at mine ble klam altså. De hadde ull innerst uansett da. Bare den hele dressen de hadde sånn 1-2 år. Type sitte stille unger.

Men egentlig bruker jeg minst mulig regntøy så de har bare hatt det sånn helt unntaksvis. Og eldre barn har hatt todelt og stort sett utrn fleece, men en av dem likte det og ba om det et par år. Nå har mellomste ei bukse med fleece men liker den ikke så den bare utgår. (bhg eeeelsket den derimot. Mens er går hun ikke lenger ;-))
 
Helt klart kattnakken :) reima er også årleit. Uten fleece ja, bare tull for da blir det så varmt på de varme dagene, fleece kan man kle under uten at det skal sitte fast :p
Regntøy på varme dager når man kjøper det i november til en ettåring? Hvor mange varme dager er det forventet før det er fravokst til våren?

Ja, man kan ha mellomlag under, men jeg svarte utfra sånn det brukes her og da ville heldress med for vært å foretrekke på denne tiden av året.

Bortsett fra at jeg altså ikke har levert regntøy til bhg enda og denne (har byttet siden de eldste ungene gikk i bhg) har ikke etterlyst det enda heller så da har hun nå en helt tynn og en foret reimadress)
 
Regntøy på varme dager når man kjøper det i november til en ettåring? Hvor mange varme dager er det forventet før det er fravokst til våren?

Ja, man kan ha mellomlag under, men jeg svarte utfra sånn det brukes her og da ville heldress med for vært å foretrekke på denne tiden av året.

Håper ikke du føler jeg angrep deg siden du går så i forsvar, leste ikke svaret ditt engang her? Mitt svar var på generell basis uavhengig av årstid, en regndress uten fleece kan brukes når som helst, mens en med fleece kan ikke. Her passer årets regndress til neste år også, så glad det ikke er fleece i den :) angrer veldig på fjorårets som hadde fleece, så kom bare med min personlige mening og erfaring jeg ;)
 
Back
Topp