Lukket skjedeåpning.

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Stelte jenta mi på snart 10 mnd i kveld og så at hun har lukket skjedeåpning. Er som en hinne som ligger over. Min eldste hadde ikke dette. Noen som har baby med det samme eller opplevd dette før?
 
Oi det har jeg aldri hørt om.
Har du prøvd å googlet det? Eller snakket med legen?
 
Det er ikke ufarlig eller uvanlig, heter labia synechiae. Hvis plagsomt kan det behandles med ovesterin (østrogenkrem) så åpner den seg. Du bør bestille time hos fastlegen så kan han henvise til barneavdelingen. (jeg er lege og har sett det flere ganger)
 
Det er ikke ufarlig eller uvanlig, heter labia synechiae. Hvis plagsomt kan det behandles med ovesterin (østrogenkrem) så åpner den seg. Du bør bestille time hos fastlegen så kan han henvise til barneavdelingen. (jeg er lege og har sett det flere ganger)
Ja jeg skal til jordmor 3 november. Skal jeg vente til det eller ringe legen i dag å få en time?
 
Har googlet det og snakka med min mamma og viser seg at jeg hadde dette selv som baby [emoji12] hun fikk østrogen krem som funket. Min eldste hadde ikke dette. Rart man ikke blir opplyst om at dette kan skje. Ble litt stressa når jeg så det [emoji23]
 
Ja jeg skal til jordmor 3 november. Skal jeg vente til det eller ringe legen i dag å få en time?

Du kan bare vente :) men det kan hende det er fastlegen som henvise - ikke sikkert jordmor kan :)
 
Du kan bare vente :) men det kan hende det er fastlegen som henvise - ikke sikkert jordmor kan :)
Oki [emoji4] lurer på om jeg ringer legen å hører hva de sier. Men tusen takk for svar [emoji4] [emoji4]
 
Back
Topp