Lukket skjedeåpning.

En tråd i 'Desember 2016' startet av Nutte87, 28 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Stelte jenta mi på snart 10 mnd i kveld og så at hun har lukket skjedeåpning. Er som en hinne som ligger over. Min eldste hadde ikke dette. Noen som har baby med det samme eller opplevd dette før?

2. Lille hjerte Elsker forumet VIP Sommerfuglene

Oi det har jeg aldri hørt om.
    Har du prøvd å googlet det? Eller snakket med legen?

• Liker Liker x 1
  3. Banoffie Glad i forumet Desemberskatter 2016 Januarlykke 2019

Det er ikke ufarlig eller uvanlig, heter labia synechiae. Hvis plagsomt kan det behandles med ovesterin (østrogenkrem) så åpner den seg. Du bør bestille time hos fastlegen så kan han henvise til barneavdelingen. (jeg er lege og har sett det flere ganger)

• Liker Liker x 1
  4. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

5. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Ja jeg skal til jordmor 3 november. Skal jeg vente til det eller ringe legen i dag å få en time?

6. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Har googlet det og snakka med min mamma og viser seg at jeg hadde dette selv som baby [emoji12] hun fikk østrogen krem som funket. Min eldste hadde ikke dette. Rart man ikke blir opplyst om at dette kan skje. Ble litt stressa når jeg så det [emoji23]

• Liker Liker x 1
  7. Banoffie Glad i forumet Desemberskatter 2016 Januarlykke 2019

Du kan bare vente :) men det kan hende det er fastlegen som henvise - ikke sikkert jordmor kan :)

8. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Oki [emoji4] lurer på om jeg ringer legen å hører hva de sier. Men tusen takk for svar [emoji4] [emoji4]

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden