Du vet du er gravid når....

Etter å ha spist frukost, må ein gå å legge seg igjen for å prøve å sove i stedenfor å kaste det opp igjen [emoji85]
 
....når du leser "bleieskift" når du kjører forbi et skilt det står dekkskift[emoji15]
 
... Når du brekker deg av gensere/jakker som strammer ved halsen eller bukser som strammer rundt magen. Får snart gå naken tror jeg[emoji854][emoji854][emoji854]
 
... Når du brekker deg av gensere/jakker som strammer ved halsen eller bukser som strammer rundt magen. Får snart gå naken tror jeg[emoji854][emoji854][emoji854]
Herregud - jeg får helt angst av jakker og gensre tett oppi halsen [emoji85]
 
....når du står opp kl 7, steller en 2-åring og spiser frokost sammen, og er trøtt før kl 8 [emoji85][emoji42]
 
...du våkner opp etter en nap og er superkvalm fordi du drømte at du fråtset i sjokolade [emoji23]
 
Når man før var godtesjuk og det holdt med noen få firkanter fra sjokoladeplaten før man ble kvalm eller en liten bolle med is.
Mens nå nå man ha 3 boller med is, pluss smågodt og potetgull [emoji33]
 
:smiley-angry017Når man må snu seg vekk når man er på kjøretur med familien, på grunn av en barnecd med en barnestemme som plutselig er veldig rørende..
 
...når energinivået er på bånn etter 5-6 våkne aktive timer... da er det ikke mer igjen rett og slett! Og lunta er kortere enn kort. Ennå i 1. trimester, det går seg vel til!
 
Back
Topp