Du vet du er gravid når....

flubber

Elsker forumet
*MIA*
Mailykke 2018
...du må stå opp kl 01.30 på natta og spise fordi du både er så sulten og så kvalm at du ikke får sove.

[emoji42][emoji42][emoji42]
 
Du ikke klarer å ligge på magen lenger, fordi du er SÅ oppblåst:shifty:
 
...du står opp annen hver gang om natta og tisser, spyr eller spiser eller alle tre. Og greier å spise tre sekunder etter man har kastet opp.[emoji85][emoji87]
 
...du brekker deg for første gang noensinne av 2-åringens bæsjebleier

...gråter av the Kardashians oooog mye annet som egentlig ikke er ment til å gråte av

...første brødskiven til frokost MÅ være sjokoladepålegg, fordi alt annen er spyfremkallende, men etter det er du "good to go"
 
Når du venter med å pusse tenna til minst en time etter du har spist så du slipper å kaste opp igjen alt..
 
Når det siste du gjør når du forlater huset er å tisse, og det første du må gjøre når du kommer fram er å tisse [emoji849] eller omvendt! Selv om det er kjøretid på 16 minutter til og fra jobben min [emoji85]
 
Når du må sende mannen ned for å lage mat til deg midt på natten fordi du er så sulten at du blir kvalm...
 
... når du må styre alt som kan være et snev av rørende på TV når du sitter blant folk for å ikke hulke av den minste ting :p
 
Må ha et kokt egg (smilende plomme) til frokost, men takler ikke lukten av eggekokeren mens den koker egget...

Jeg støtter denne[emoji85] jeg er så utrolig kvalm men smilende egg til frokost er det eneste som funker, men jeg kan ikke koke det selv for vannet lukter så vondt at jeg må kaste opp[emoji23]
 
Og når du ikke vil dra på kino, for du vet at iløpet av de to timene MÅ du tisse....
Husker i forrige svangerskap, da kunne jeg plutselig ikke sitte i kinosalen mer fordi det ble så press på mellomgulvet! Og det var rundt april, og magen var ikke noe stor (16-19 uker). Har ikke vært på kino siden den gang (i 2015) [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp