Sliter allerede med å puste

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
På kvelden føler jeg at alt presser på, så jeg får ikke til å puste skikkelig. Slik var det i slutten av forrige svangerskap, synes det var veldig tidlig å få det nå allerede [emoji32]
I tillegg er jeg også tett i nesen, det kom heller ikke før i 3. Trimester sist. Huff, hvordan skal det gå[emoji23]

Andre som sliter med det samme? [emoji849]
 
Sliter med tett nese!! [emoji21]
 
Jaaa! [emoji85] tett nese har jeg hatt siden uke 7, og siste 2 ukene har jeg begynt å bli veldig lett anpusten. Har da fått en boost av allergier da som også hjelper på dårlig pust, men alt skjer pga graviditeten [emoji12]
 
Tungpustet og tett nese her også. Og spesielt om kveldene:wtf:
 
Her er det og tung pust og tett nese. Slutta med nesespray den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, så det gjorde ikke akkurat ting bedre:grumpy:
 
Veldig tett i nesa når jeg skal legge meg. Bruker litt otrivin nesespray, hadde aldri fått sovet uten.
 
Jeg hadde noe som heter vena carva syndrom i forrige svangerskap - som var spesielt ubehagelig på natta. Merker så smått lignende tendenser nå. Sliter med pusten spesielt på kvelden som dere andre her :-(
 
Jeg hadde noe som heter vena carva syndrom i forrige svangerskap - som var spesielt ubehagelig på natta. Merker så smått lignende tendenser nå. Sliter med pusten spesielt på kvelden som dere andre her :-(

Vena Carva, er det når det er ubehagelig å ligge f.eks på ryggen? Slik hadde jeg i 3. Trimester sist, ble svimmel og dårlig av å ligge på ryggen. Jeg har kjent det ett par ganger nå også hvis jeg ligger i en rar stilling på siden på sofaen[emoji28][emoji85]
 
Er litt bekymret for at jeg skal bli avhengig av nesespray siden det startet så tidlig denne gang :/ jeg hater egentlig nesespray, men nå må jeg bruke det for sove om natten [emoji53]
 
Er litt bekymret for at jeg skal bli avhengig av nesespray siden det startet så tidlig denne gang :/ jeg hater egentlig nesespray, men nå må jeg bruke det for sove om natten [emoji53]
Du er ikke alene.. var avhengig av den før jeg ble gravid, har ikke blitt enklere nå for å si det slik [emoji17]
 
Vena Carva, er det når det er ubehagelig å ligge f.eks på ryggen? Slik hadde jeg i 3. Trimester sist, ble svimmel og dårlig av å ligge på ryggen. Jeg har kjent det ett par ganger nå også hvis jeg ligger i en rar stilling på siden på sofaen[emoji28][emoji85]

Ja det høres riktig ut. Du får google det så kommer mange svar opp:)
 
På kvelden føler jeg at alt presser på, så jeg får ikke til å puste skikkelig. Slik var det i slutten av forrige svangerskap, synes det var veldig tidlig å få det nå allerede [emoji32]
I tillegg er jeg også tett i nesen, det kom heller ikke før i 3. Trimester sist. Huff, hvordan skal det gå[emoji23]

Andre som sliter med det samme? [emoji849]

Off ja!! her er hval-pusten kommet for flere uker siden å jeg ble sikkeet tett i nesa på det sek egget ble befruktet
 
Føler meg som et damplokomotiv på vei opp trappa kveldstid og tett nese, forrige gang begynte det i uke 7 nå kan jeg ikke sette fingeren på når men føles som jeg konstant har noe i nesa!! Og maur i hælen kveldstid om jeg ikke går mye eller ligger med beina høyt....... :happy:
 
Back
Topp