Sliter allerede med å puste

En tråd i 'April 2018' startet av Happymama, 21 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

På kvelden føler jeg at alt presser på, så jeg får ikke til å puste skikkelig. Slik var det i slutten av forrige svangerskap, synes det var veldig tidlig å få det nå allerede [emoji32]
    I tillegg er jeg også tett i nesen, det kom heller ikke før i 3. Trimester sist. Huff, hvordan skal det gå[emoji23]

Andre som sliter med det samme? [emoji849]

2. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Sliter med tett nese!! [emoji21]

3. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Jaaa! [emoji85] tett nese har jeg hatt siden uke 7, og siste 2 ukene har jeg begynt å bli veldig lett anpusten. Har da fått en boost av allergier da som også hjelper på dårlig pust, men alt skjer pga graviditeten [emoji12]

4. Rugenella Flørter med forumet

Tungpustet og tett nese her også. Og spesielt om kveldene:wtf:

5. Kuami Blir kjent med forumet

Her er det og tung pust og tett nese. Slutta med nesespray den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, så det gjorde ikke akkurat ting bedre:grumpy:

6. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Veldig tett i nesa når jeg skal legge meg. Bruker litt otrivin nesespray, hadde aldri fått sovet uten.

7. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg hadde noe som heter vena carva syndrom i forrige svangerskap - som var spesielt ubehagelig på natta. Merker så smått lignende tendenser nå. Sliter med pusten spesielt på kvelden som dere andre her :-(

8. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Vena Carva, er det når det er ubehagelig å ligge f.eks på ryggen? Slik hadde jeg i 3. Trimester sist, ble svimmel og dårlig av å ligge på ryggen. Jeg har kjent det ett par ganger nå også hvis jeg ligger i en rar stilling på siden på sofaen[emoji28][emoji85]

9. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Er litt bekymret for at jeg skal bli avhengig av nesespray siden det startet så tidlig denne gang :/ jeg hater egentlig nesespray, men nå må jeg bruke det for sove om natten [emoji53]

10. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Du er ikke alene.. var avhengig av den før jeg ble gravid, har ikke blitt enklere nå for å si det slik [emoji17]

11. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Ja det høres riktig ut. Du får google det så kommer mange svar opp:)

• Liker Liker x 1
  12. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Det ser ikke lyst ut nei :/ men man trenger jo søvn, så hva skal man gjøre[emoji849]

13. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Sant.. prøver bare ta en halv spray i hver nesebor om gangen [emoji26]

14. **To tette** Glad i forumet

Off ja!! her er hval-pusten kommet for flere uker siden å jeg ble sikkeet tett i nesa på det sek egget ble befruktet

15. Twirler Blir kjent med forumet

Føler meg som et damplokomotiv på vei opp trappa kveldstid og tett nese, forrige gang begynte det i uke 7 nå kan jeg ikke sette fingeren på når men føles som jeg konstant har noe i nesa!! Og maur i hælen kveldstid om jeg ikke går mye eller ligger med beina høyt....... :happy:

Del denne siden