Avocado's voksende spire

Grattis med ny uke snupp[emoji8][emoji173]

Kjipt med nakkesmerter, vet hvor slitsomt det er[emoji26][emoji53][emoji21] Håper fysio og gravidpute hjelper på litt[emoji173][emoji173]

Hehe! Har vært forumavhengig selv, men må si at jeg har blitt ganske avvent nå :p

Så godt å høre at bekkenet er bedre! Høres ut som du har gjort flere gode tiltak, så håper tiltakene gjør at du slipper masse vondter resten av tiden, og så du kan få gått deg noen turer og nytt høstværet! Jeg gikk en god tur om tirsdag i nydelig høstvær og koste meg glugg:joyful:

Bekkenet er veldig opp og ned her da.. Vært fin i noen dager nå, men har fått veldig vondt i symfysen igjen da, så gir snart opp. Tenkte jeg skulle høre med osteopaten i morgen hvordan det ligger an, og høre om det er noen mulighet for å sjekke at en fødsel vil gå, så ikke jeg ligger der og må til haste ks, for det tror jeg at jeg vil takle dårlig!

Og det går jo som du sier så fort til november nå! Tenk at det bare er noen uker igjen. Er å anse som høygravid til søndag og det er bare helt vilt! Fatter ikke hvor ukene og månedene har blitt av:wacky: Før jeg vet ordet av det, så har vi det lille mennesket vårt i armene❤️

Er ikke så rart at det blir litt vondt nå på slutten siden baby begynner å bli stor og fødsel nærmer seg. Alle deler strekkes.
Håper bare du kan føde på den måten du ønsker og at innsatsen har gjort det mulig :)

Straks permisjon for deg da! :) Husk å kos dere litt ekstra bare dere to nå på slutten. Litt kjærestetid i tosomhet kan bli savnet etter at baby kommer ❤️

Grattis med ny uke snupp[emoji8][emoji173]

Kjipt med nakkesmerter, vet hvor slitsomt det er[emoji26][emoji53][emoji21] Håper fysio og gravidpute hjelper på litt[emoji173][emoji173]

Takk søta :D

❤️❤️

24 uker :woot:

Nå har det blitt en stund siden forrige oppdatering, og 24 uker er jo en liten milepæl i seg selv, så måtte nesten bli nå :)

Det går ganske bra om dagen til tross for raklete bekken (lever greit med det altså). Energien er bedre og jeg legger på meg endelig! :) Fortsatt 3-ish kilo under startvekt, men føler meg ikke avmagret lengre slik jeg gjorde i sommer :)
Alt i alt, mange gode dager! :D

Vi har trappet opp innkjøpene litt, og det har blitt både klær, stellekommode og diverse småtterier i det siste. Veldig kos å handle til frøkna ❤️
Gøy å få vogna i hus her om dagen også :joyful: Snille svigers kjøpte den til oss ❤️
Men mye jeg ikke får helt oversikt over, og føler meg litt grønn :shy: Må nok google meg til noen need-to-have-lister snart og krysse av underveis for å få litt system oppi det hele ;)

Ellers er jenta vår ganske aktiv nå ❤️ Sparker masse, og det kan både kjennes og sees utenpå magen :D
Avocadomannen kan høre hjertet hennes med øret inntil magen og han får seg samtidig noen rapp mot kinnet eller øret :p

Det er stas å endelig komme hit, på den andre siden, den gode siden etter alle disse årene! ❤️
Akkurat i det jeg hadde akseptert inni meg at det kanskje bare skulle bli meg og han resten av livet, så dukket hun opp og ville være med på fortsettelsen, og hun er så aldeles velkommen!! ❤️

Magebilde har jeg helt glemt i dag, får knipse et i morgen :rolleyes:

Nå har det blitt en stund siden forrige oppdatering, og 24 uker er jo en liten milepæl i seg selv, så måtte nesten bli nå :)

Det går ganske bra om dagen til tross for raklete bekken (lever greit med det altså). Energien er bedre og jeg legger på meg endelig! :) Fortsatt 3-ish kilo under startvekt, men føler meg ikke avmagret lengre slik jeg gjorde i sommer :)

Vi har trappet opp innkjøpene litt, og det har blitt både klær, stellekommode og diverse småtterier i det siste. Veldig kos å handle til frøkna [emoji173]️
Gøy å få vogna i hus her om dagen også :joyful: Snille svigers kjøpte den til oss [emoji173]️
Men mye jeg ikke får helt oversikt over, og føler meg litt grønn :shy: Må nok google meg til noen need-to-have-lister snart og krysse av underveis for å få litt system oppi det hele ;)

Ellers er jenta vår ganske aktiv nå [emoji173]️ Sparker masse, og det kan både kjennes og sees utenpå magen :D
Avocadomannen kan høre hjertet hennes med øret inntil magen og han får seg samtidig noen rapp mot kinnet eller øret [emoji14]

Det er stas å endelig komme hit, på den andre siden, den gode siden etter alle disse årene! [emoji173]️
Akkurat i det jeg hadde akseptert inni meg at det kanskje bare skulle bli meg og han resten av livet, så dukket hun opp og ville være med på fortsettelsen, og hun er så aldeles velkommen!! [emoji173]️

Hurra for 24 uker[emoji173][emoji173][emoji173] En god milepæl dette[emoji7]

Herlig med aktiv frøken i magen snupp, kos med masse liv[emoji173][emoji173][emoji173]

Hurra for 24 uker[emoji173][emoji173][emoji173] En god milepæl dette[emoji7]

Herlig med aktiv frøken i magen snupp, kos med masse liv[emoji173][emoji173][emoji173]

Takk søteste du ❤️

Vi har trappet opp innkjøpene litt, og det har blitt både klær, stellekommode og diverse småtterier i det siste. Veldig kos å handle til frøkna [emoji173]️
Gøy å få vogna i hus her om dagen også :joyful: Snille svigers kjøpte den til oss [emoji173]️

Ellers er jenta vår ganske aktiv nå [emoji173]️ Sparker masse, og det kan både kjennes og sees utenpå magen :D
Avocadomannen kan høre hjertet hennes med øret inntil magen og han får seg samtidig noen rapp mot kinnet eller øret [emoji14]

Det er stas å endelig komme hit, på den andre siden, den gode siden etter alle disse årene! [emoji173]️
Akkurat i det jeg hadde akseptert inni meg at det kanskje bare skulle bli meg og han resten av livet, så dukket hun opp og ville være med på fortsettelsen, og hun er så aldeles velkommen!! [emoji173]️

Gratulerer så mye med den fantastiske milepælen!! [emoji173]
Og for en nydelig oppdateringen, blir så rørt atte [emoji7]
Godt at energien er tilbake, krysser fingrene for at bekkenet holder seg brukbart hele veien til februar [emoji108]

Gratulerer med en stor milepæl! NYT formen videre så lenge den er brukbar! Godt at vekten går oppover. (Eneste gangen vi har lov å juble for det hehe) ;)

Gratulerer så mye med den fantastiske milepælen!! [emoji173]
Og for en nydelig oppdateringen, blir så rørt atte [emoji7]
Godt at energien er tilbake, krysser fingrene for at bekkenet holder seg brukbart hele veien til februar [emoji108]

Takk vennen ❤️
Og gratulerer selv med ny uke i dag! :D

Fiiine magen [emoji7]

Nydelig mage snuppa[emoji7][emoji173][emoji173]

Nydelig mage Avocado [emoji7]
Merker du også hvor vanvittig mye og fort den har vokst de siste ukene? Helt sprøtt!

Nydelig mage Avocado [emoji7]
Merker du også hvor vanvittig mye og fort den har vokst de siste ukene? Helt sprøtt!

Takk ❤️
Både ja og nei... Ser det dårlig selv, men får jo mer kommentarer enn tidligere ;)
Vekta og SF mål har jo også økt, så vokser gjør det definitivt :D
Merker det blir lengre ned til bakken enn tidligere :P

Gratulerer med 24 uker.
Nydelig mage.
Herlig med aktivitet fra frøkna og litt shopping. Ja, tenk at dere endelig er på denne siden. Bare å nyte. Veldig velfortjent!

Gratulerer med 24 uker.
Nydelig mage.
Herlig med aktivitet fra frøkna og litt shopping. Ja, tenk at dere endelig er på denne siden. Bare å nyte. Veldig velfortjent!

Takk fina ❤️
På tide du også trer over på denne siden! Heier på deg :)

Back
Topp