Glemmer litt når gleden over den lille i magen er så stor.
Ta vare på deg selv og lytt til kroppen din da.
Ja, godt med bedre dager, vet å sette pris på det!
Will do!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemmer litt når gleden over den lille i magen er så stor.
Ta vare på deg selv og lytt til kroppen din da.
Ja, godt med bedre dager, vet å sette pris på det!
Fantastisk følelse.21+0
Enda en ny uke
Magen vokser og jeg digger den daglige kontakten men jenta vår <3
Livet smiler![]()
Fantastisk følelse.
Vet at du nyter det til fulle.
Gratulerer så mye med ny uke snuppa! [emoji8]
Gratulerer med ny uke[emoji173][emoji173] Herlig med masse liv og voksende mage[emoji7][emoji8]
Gratulerer med ny uke[emoji173]️
Gratulerer med ny ukeFøler du er så langt foran meg nå etter jeg ble flyttet to dager, nesten to uker mellom oss nå
![]()
Ja, stor forskjell detTakk
12 dager ER jo mer enn 10
Men hvem vet, kan jo hende jenta di kommer før jenta mi til slutt![]()
Verdens beste følelse [emoji173]21+0
Enda en ny uke
Magen vokser og jeg digger den daglige kontakten men jenta vår <3
Livet smiler![]()
Verdens beste følelse [emoji173]
Gratulerer så mye med ny uke vennen [emoji8]

Tusen takk, skal bli godt å komme til 20-tallet - en liten mini milepæl [emoji1]Takk og gratulerer med ny uke til deg også
Neste uke når du 20-tallet![]()
Gratulerer med ny uke! [emoji1]
Og så kos å kjenne liv [emoji7]
Hurra for godt over halvveis, AvocadoHar hatt ei lita pause fra forumet, men veldig hyggelig å komme tilbake å lese godt nytt
Hvordan er det med bekkenet ditt om dagen? Har fysio gitt noen gode tips og øvelser??

Det er så gøy og spennende!
Hehe! Har vært forumavhengig selv, men må si at jeg har blitt ganske avvent nåSå deilig med en god forumpauseHer er jeg litt forumavhengig egentlig
men det går jo gjerne hånd i hånd med at jeg sliter sofaen en del
Bekkenet er bedre faktiskLitt pga fysio, litt pga at jeg har roet ned og litt pga ny sovepute. Alle monner drar
Skal tilbake til fysio etterpå så håper det kan bli enda bedre. Savner lange turer i skogen og særlig nå på høsten, som etter min mening er den fineste tiden på året
Er bekkenet ditt under kontroll? Ikke mange uker til det skal brukes godt nå
Herregud, tenk på det a'!! Neste gang vi får en ny måned er det din terminmånedDet er så gøy og spennende!
Snart skal du få møte mageboeren og se hva slags liten person som har gjemt seg inni der alle disse månedene![]()

Før jeg vet ordet av det, så har vi det lille mennesket vårt i armeneFortsatt bekkenvondt altså? Anbefaler å invistere i ei kombinert bekken-ammepute (finnes et par ulike), det redda nattesøvnen her en periode.