Avocado's voksende spire

Glemmer litt når gleden over den lille i magen er så stor.
Ta vare på deg selv og lytt til kroppen din da.

Ja, godt med bedre dager, vet å sette pris på det!

Will do! ;)

21+0

Enda en ny uke :D
Magen vokser og jeg digger den daglige kontakten med jenta vår <3
Livet smiler :joyful:

Last edited:
21+0

Magen vokser og jeg digger den daglige kontakten men jenta vår <3
Fantastisk følelse.
Vet at du nyter det til fulle.

Gratulerer så mye med ny uke snuppa! [emoji8]

Gratulerer med ny uke[emoji173][emoji173] Herlig med masse liv og voksende mage[emoji7][emoji8]

Gratulerer med ny uke[emoji173]️

Gratulerer med ny uke :Heartpink Føler du er så langt foran meg nå etter jeg ble flyttet to dager, nesten to uker mellom oss nå :P

Gratulerer med ny uke :Heartpink Føler du er så langt foran meg nå etter jeg ble flyttet to dager, nesten to uker mellom oss nå :p

Takk ❤️
12 dager ER jo mer enn 10 :p
Men hvem vet, kan jo hende jenta di kommer før jenta mi til slutt ;)

21+0

Magen vokser og jeg digger den daglige kontakten men jenta vår <3
Verdens beste følelse [emoji173]
Gratulerer så mye med ny uke vennen [emoji8]

Verdens beste følelse [emoji173]
Gratulerer så mye med ny uke vennen [emoji8]

Takk og gratulerer med ny uke til deg også :D
Neste uke når du 20-tallet :joyful:

Takk og gratulerer med ny uke til deg også :D
Neste uke når du 20-tallet :joyful:
Tusen takk, skal bli godt å komme til 20-tallet - en liten mini milepæl [emoji1]

Hurra for godt over halvveis, Avocado :D Har hatt ei lita pause fra forumet, men veldig hyggelig å komme tilbake å lese godt nytt❤️ Hvordan er det med bekkenet ditt om dagen? Har fysio gitt noen gode tips og øvelser??

Hurra for godt over halvveis, Avocado :D Har hatt ei lita pause fra forumet, men veldig hyggelig å komme tilbake å lese godt nytt❤️ Hvordan er det med bekkenet ditt om dagen? Har fysio gitt noen gode tips og øvelser??

Så deilig med en god forumpause :) Her er jeg litt forumavhengig egentlig :p men det går jo gjerne hånd i hånd med at jeg sliter sofaen en del ;)

Bekkenet er bedre faktisk :D Litt pga fysio, litt pga at jeg har roet ned og litt pga ny sovepute. Alle monner drar :)
Skal tilbake til fysio etterpå så håper det kan bli enda bedre. Savner lange turer i skogen og særlig nå på høsten, som etter min mening er den fineste tiden på året :rolleyes:

Er bekkenet ditt under kontroll? Ikke mange uker til det skal brukes godt nå :joyful:
Herregud, tenk på det a'!! Neste gang vi får en ny måned er det din terminmåned :woot: Det er så gøy og spennende!
Snart skal du få møte mageboeren og se hva slags liten person som har gjemt seg inni der alle disse månedene :love2

Fortsatt bekkenvondt altså? Anbefaler å invistere i ei kombinert bekken-ammepute (finnes et par ulike), det redda nattesøvnen her en periode.

Så deilig med en god forumpause :) Her er jeg litt forumavhengig egentlig :p men det går jo gjerne hånd i hånd med at jeg sliter sofaen en del ;)

Bekkenet er bedre faktisk :D Litt pga fysio, litt pga at jeg har roet ned og litt pga ny sovepute. Alle monner drar :)
Skal tilbake til fysio etterpå så håper det kan bli enda bedre. Savner lange turer i skogen og særlig nå på høsten, som etter min mening er den fineste tiden på året :rolleyes:

Er bekkenet ditt under kontroll? Ikke mange uker til det skal brukes godt nå :joyful:
Herregud, tenk på det a'!! Neste gang vi får en ny måned er det din terminmåned :woot: Det er så gøy og spennende!
Snart skal du få møte mageboeren og se hva slags liten person som har gjemt seg inni der alle disse månedene :love2
Hehe! Har vært forumavhengig selv, men må si at jeg har blitt ganske avvent nå :p

Så godt å høre at bekkenet er bedre! Høres ut som du har gjort flere gode tiltak, så håper tiltakene gjør at du slipper masse vondter resten av tiden, og så du kan få gått deg noen turer og nytt høstværet! Jeg gikk en god tur om tirsdag i nydelig høstvær og koste meg glugg:joyful:

Bekkenet er veldig opp og ned her da.. Vært fin i noen dager nå, men har fått veldig vondt i symfysen igjen da, så gir snart opp. Tenkte jeg skulle høre med osteopaten i morgen hvordan det ligger an, og høre om det er noen mulighet for å sjekke at en fødsel vil gå, så ikke jeg ligger der og må til haste ks, for det tror jeg at jeg vil takle dårlig!

Og det går jo som du sier så fort til november nå! Tenk at det bare er noen uker igjen. Er å anse som høygravid til søndag og det er bare helt vilt! Fatter ikke hvor ukene og månedene har blitt av:wacky: Før jeg vet ordet av det, så har vi det lille mennesket vårt i armene❤️

Fortsatt bekkenvondt altså? Anbefaler å invistere i ei kombinert bekken-ammepute (finnes et par ulike), det redda nattesøvnen her en periode.

Jepsipepsi, dessverre...
Har skaffet meg sånn pute og hatt den i en uke nå. Veldig god og hjelper en hel del :) Puta pluss behandling og mindre belastning hjelper totalt sett :kr

Back
Topp