Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har prøvd det. Spiste smågodt og drakk et glass med cola. La meg deretter på venstre siden, og ventet.. Men ingenting.. Har prøvd å dytte litt i magen og, men ingen respons..Spis litt og drikk et glass saft. Legg deg ned og slapp av. Ikke gjør noe annet, bare fokuser på babyen i magen, da skal du se det er liv der![]()
Har prøvd det. Spiste smågodt og drakk et glass med cola. La meg deretter på venstre siden, og ventet.. Men ingenting.. Har prøvd å dytte litt i magen og, men ingen respons..
Hmm... Jeg tror jeg ville ventet litt til og sett enn men ringt i løpet av dagen hvis jeg fortsatt ikke kjente noe. Prøvd musikk?
Har hode festet seg? Hos meg har det ikkje det og babyen ligg ofte med ryggen utover og bein og armer innover. Dvs at jeg kjenner mye mindre liv enn når ho ligg med ryggen inn og beina ut... mulig det er slik det er hos deg og?
Uansett ring om du er usikker, kan ALDRI ringe for mange ganger!!
Hadde ikke ventet så lenge hvis du normalt kjenner liv oftere! Håper du har ringt føden nå!Type når det har gått 24t?
Har musikk på hele dagen..
Håper alt går bra her. Blir bekymret når vi ikke har hørt noe på flere dager...Hei.
Er i uke 37, og har kjent mye liv hver dag. Men nå har jeg ikke kjent noe siden jeg la meg i går kveld. Bør jeg ringe føden, eller vente?