Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt fra desember. Var 5 år mellom min 2og 3. Fødselen gikk like fort som nr 2. Fra første rie til hun var ute gikk det litt under 3 timer. For min del var nr 3 den verste fødselen. Men dette kun fordi denne gangene satt rieene i magen. Mens de andre gangene i ryggen. Jeg syns riene i magen er verst. Men de fleste syns omvendt. Men jordmor sa at selv om det går mange år mellom hver gang. Så vil det ikke bli talt som første fødsel igjen.
Tusen takk for svar, og veldig greit å vite at man ikke er som førstegangs igjen
Gikk du til termin med alle 3?
Blir nr 3 som nr 2 har jeg heldigvis ingenting å bekymre meg for. Det var en drømmefødsel [emoji3] hadde de to første med 18 mnd. mellomrom og nå er det 7 år siden sist så kjenner spenningen begynner å bygge seg opp...
Ganske likt her, de to første med 22 mnd mellomrom, og 8 år siden sist.. Fødsel nr 2 var bedre enn nr 1 her og. Når har du termin?
Jeg har termin samme dag som deg!Det skal sies at jeg hadde en veldig lett første fødsel og, men alle sier nr3 er en luring... har termin 4.november. Nr 1 kom 5 dager før termin nr2 5 dager etter... håper denne komme litt før [emoji3]
Når er det du har termin?
Det hørtes intens ut.. Litt redd det skal gå veldig fort denne gangen siden forrigemann kun tok 4 timer. Blir spennende [emoji28]Sniker fra oktober! Her var nr 3 en liten luring.. to første født to uker før termin begge to i 2010/2012. Styrtfødsel på hun i 2012. Denne gang fødte jeg 1 dag før termin, og definitivt den verste av alle fødslene, tok under 2 timer... [emoji21]
Tredjemann er en luring. Det stemte veldig på meg.
Masse tøyserier før det endelig skjedde noe. Men da skjedde det til gjengjeld velig fort.
Var både en og to bomturer på sykehuset, dessverre. [emoji21] Skikkelig pinlig når man var tredjegangs liksom. Men jordmor var veldig klar på at det slett ikke var uvanlig, så det skulle jeg ikke tenke på overhodet.Med tøyserier - hva mener du da? Skjønte du at det ikke var fødsel men bare vondter? Eller dro du pp sykehuset? Jeg er redd for å bli lurt til å dra for tidlig på sykehuset. Må ha barnevakt til de to eldste og har litt kjørevei, så er lite gira på bomtur(er) til sykehuset!
Var både en og to bomturer på sykehuset, dessverre. [emoji21] Skikkelig pinlig når man var tredjegangs liksom. Men jordmor var veldig klar på at det slett ikke var uvanlig, så det skulle jeg ikke tenke på overhodet.
Tredje fødsel satte i gang 17 dager før termin, og var den eneste som startet med vannavgang. Når det først satte i gang var han ute på under tre timer.