Avføring

Har nok arvet fra faren her og...:p hehe

Har fått svar fra sykehuset da, og de vil at vi skal prøve movicol i minst 2 mnd. Om det fortsatt ikke hjelper, så blir det henvisning.
Hun har fått en halv pose om dagen i en uke, men har prøvd å trappe opp til en nå for å se om det har noen effekt.
Storebror har prøvd det her. Da ble det nesten motsatt. Klarte ikke holde seg stakkars.
Håpe dere får god erfaring med det :)
 
Storebror har prøvd det her. Da ble det nesten motsatt. Klarte ikke holde seg stakkars.
Håpe dere får god erfaring med det :)

Hvor mye fikk han pr dag da?
Her holder hun seg fortsatt ihvertfall.
Og hun gjorde det da hun fikk tømningsdose og. Helt til det ble flytende...
 
Hvor mye fikk han pr dag da?
Her holder hun seg fortsatt ihvertfall.
Og hun gjorde det da hun fikk tømningsdose og. Helt til det ble flytende...
Han fikk en pose om dagen.
 
Reagerte han slik med det samme, eller tok det litt tid før det virket?
Gikk ikke lang tid. Bare noen dager mener jeg. Måtte slutte... han sliter desverre fortsatt med avføring.
 
Gikk ikke lang tid. Bare noen dager mener jeg. Måtte slutte... han sliter desverre fortsatt med avføring.
Så kjedelig når det blir et varig problem.
Nå har hun fått en pose om dagen i 1,5 uke her, og vært på do to ganger. Gikk faktisk "bare" 4 dager denne gangen.
 
Så kjedelig når det blir et varig problem.
Nå har hun fått en pose om dagen i 1,5 uke her, og vært på do to ganger. Gikk faktisk "bare" 4 dager denne gangen.[/

Håper det er eit skritt i riktig retning [emoji1][emoji106]
 
Så kjedelig når det blir et varig problem.
Nå har hun fått en pose om dagen i 1,5 uke her, og vært på do to ganger. Gikk faktisk "bare" 4 dager denne gangen.
Uffa.... håper det bare blir bedre og bedre nå da ❤
 

Uffa.... håper det bare blir bedre og bedre nå da [emoji173]
Hun har ikke klaget like mye i forkant nå, og har faktisk vært på do onsdag, fredag og mandag den siste uka [emoji122]
Ifølge sykehuset så skal hun ha en gang om dagen, men jeg syns nå det er bra om hun får til annenhver dag og jeg.
Får vel bare fortsette, og snakke med legen om det igjen når det har gått 2 mnd. Ser jo ut som det går riktig vei nå, men man kan jo ikke fortsette med dette pulveret i en evighet heller..
 
So bra at det har forbedra seg! [emoji106]
 
Back
Topp