Vi som temper

Vis vedlegget 233980
Hva skjer a?
Tømme rundingene er pga senere tempetidspunkt på helg[emoji6]
Er det som jeg mistenker el på cd7 enkelte sykluser?

Det kan se ut som du er på vei til bunnpunktet i kurven. Kanskje du må legge inn aksjer for sikkerhetsskyld? Hvis tempen stiger i morgen og dagene fremover, er det god sjanse for at el har kommet supertidlig. Blir spennende å se :)

Vis vedlegget 233980
Hva skjer a?
Tømme rundingene er pga senere tempetidspunkt på helg[emoji6]
Er det som jeg mistenker el på cd7 enkelte sykluser?
Tidligste jeg har hatt el er CD 10/11, men stort sett mellom 12-14.
Hvis tempen i går er tatt ganske seint uten å blitt korrigert så kan dagens se veldig lav ut i forhold. Den er ikke så lav i forhold til tempen tatt fredag f.eks, så kan være vanskelig å si. Men som Krølle sier så kan det se ut som tidlig el også :happy:

Glemte og tempe igår. Men høy på monitoren idag
3771a2bdb09b7f20d35c37540b84bf59.jpg

Tidligste jeg har hatt el er CD 10/11, men stort sett mellom 12-14.
Hvis tempen i går er tatt ganske seint uten å blitt korrigert så kan dagens se veldig lav ut i forhold. Den er ikke så lav i forhold til tempen tatt fredag f.eks, så kan være vanskelig å si. Men som Krølle sier så kan det se ut som tidlig el også :happy:
Jeg har hatt el etter mine beregninger to ganger tidligere i år på cd7, så er ikke umulig selv om jeg gjennomsnittlig har el på cd 11. Aksjer lagt inn[emoji28] [emoji108]

Det kan se ut som du er på vei til bunnpunktet i kurven. Kanskje du må legge inn aksjer for sikkerhetsskyld? Hvis tempen stiger i morgen og dagene fremover, er det god sjanse for at el har kommet supertidlig. Blir spennende å se :)
Ikke el i dag i hvertfall.
20171008_111906.jpg

Har sett at mange får et sånt bunnpunkt i kurve 2-6 dager før el, så du nærmer deg vel med stormskritt! Lykke til i jakten på gullegget [emoji1303]
Håper d klaffer, dårlig el-tidspunkt denne uka iht jobb [emoji85] men får prøve så godt en kan[emoji16]

Min curve så langt, eggløsningen har flyttet seg noen dager, stod først at jeg hadde eggl CD 8, syntes dette var noen dager for tidlig ifht hva jeg har hatt tidligere. (Har ikke brukt eggl test denne måneden) så nå stemmer det nok litt bedre. Får ikke tempet til riktig tid hver dag, da jeg jobber natt. Så blir sikkert ikke helt riktig, men gir en liten indikasjon da :) syntes jeg har litt høy kroppstemperatur iforhold til andre her?o_O

Vedlegg

• IMG_0539.PNG
    IMG_0539.PNG
    286,8 KB · Visninger: 106
Altså.. what?!
911ab79286cc54c209eb15a649673a4e.png

Forstår ikke det her jeg... hvorfor i all verden står det her? Noen FF-guruer som vet hva det kan bety? 11 dpo og ingen positiv test ennå...
Du må ha trykt borti feil på symptomer tenker jeg.

Min curve så langt, eggløsningen har flyttet seg noen dager, stod først at jeg hadde eggl CD 8, syntes dette var noen dager for tidlig ifht hva jeg har hatt tidligere. (Har ikke brukt eggl test denne måneden) så nå stemmer det nok litt bedre. Får ikke tempet til riktig tid hver dag, da jeg jobber natt. Så blir sikkert ikke helt riktig, men gir en liten indikasjon da :) syntes jeg har litt høy kroppstemperatur iforhold til andre her?o_O

Finfin kurve det der! Synes de fleste har temp mellom i nedre halvdel av 36 før el, og øvre halvdel etter el. Der ligger jo du også. Det viktigste er jo at du finner ut av mønsteret i din egen kurve.

Back
Topp