Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Håper! :Heartred:Heartred

Begynt på smokkelenke :)

IMG_7199.JPG

Krysser fingrene for LH-boost og ventespire!

Flott drakt og søt smokklenke. Godt du kan kose deg og fylle opp lageret mens du venter.

Men utfloden stemmer ikke i det hele tatt. Svært lite EL slim onsdag-torsdag, og kremete/blankt nå disse siste dagene. Ah, frustrerende :P

Men utfloden stemmer ikke i det hele tatt. Svært lite EL slim onsdag-torsdag, og kremete/blankt nå disse siste dagene. Ah, frustrerende :p
Hehe, husk at det ikke finnes noen fast regel ift de greiene da.

Syklusdag 21

Dårlig søvn i natt som gjør det vanskelig å tempe.. 05:30 temp 35.9, 06:30 temp 36.3 og 07:10 temp 36.4.. Sov like dårlig før hver temp, men har en teori om at tempmåleren kl 05:30 var kald (iskaldt soverom) da jeg pleier tempe 2 ganger for å unngå den variasjonen. Spesielt når de to siste tempene samsvarer.

Men alt i alt har jeg jo ikke fått konkludert om jeg har hatt EL eller ei uansett :(

IMG_7201.jpg

Syklusdag 21

Dårlig søvn i natt som gjør det vanskelig å tempe.. 05:30 temp 35.9, 06:30 temp 36.3 og 07:10 temp 36.4.. Sov like dårlig før hver temp, men har en teori om at tempmåleren kl 05:30 var kald (iskaldt soverom) da jeg pleier tempe 2 ganger for å unngå den variasjonen. Spesielt når de to siste tempene samsvarer.

Men alt i alt har jeg jo ikke fått konkludert om jeg har hatt EL eller ei uansett :(

Vis vedlegget 233558

Det kan nesten se ut som EL var i går, men ikke godt å si før om et par dager. Makan til luretemp :p

Det kan nesten se ut som EL var i går, men ikke godt å si før om et par dager. Makan til luretemp :p

Ja, den er helt forferdelig.. Men antar EL var igår ja. Men søvnen var jo så som så i natt, så vet jo ikke hva den realistisk var. Men satser på at synarela har gitt en boost ❤️

Syklusdag 22

EL var visst ikke igår.. Tempen sank igjen til 36.1 :( Men har veldig vannete utflod og det er visst positivt hos ff. Så får se hva som skjer. Men helt ærlig gitt opp hele eggløsningen nå.. Kommer den ikke raskt nå så får jeg jo nesten ikke bekreftet/avbekreftet graviditet før kontrollen den 16/10.. Og ikke minst at TR da blir forsinket ift sprøytestart..

IMG_7220.jpg

Falt for fristelsen (ahhhh, testetøs med stor T), egentlig bare for å sjekke for dumme streker ala BT - og fikk denne innen fristen. Må med andre ord være forsiktig med denne og tidligtesting..

IMG_7222.JPG
IMG_7223.JPG

Syklusdag 22
EL var visst ikke igår.. Tempen sank igjen til 36.1 :( Men har veldig vannete utflod og det er visst positivt hos ff. Så får se hva som skjer. Men helt ærlig gitt opp hele eggløsningen nå.. Kommer den ikke raskt nå så får jeg jo nesten ikke bekreftet/avbekreftet graviditet før kontrollen den 16/10.. Og ikke minst at TR da blir forsinket ift sprøytestart..

Vis vedlegget 233630

Det var kjedelig V :(

Falt for fristelsen (ahhhh, testetøs med stor T), egentlig bare for å sjekke for dumme streker ala BT - og fikk denne innen fristen. Må med andre ord være forsiktig med denne og tidligtesting..

Vis vedlegget 233631 Vis vedlegget 233632

Sykt irriterende med disse altså.. Hadde jeg vært kanskje 9-11 dpo hadde jeg jo fått skikkelig sug i magen og tro på at kanskje, kanskje denne gangen var det vår tur... :shifty: Se på disse a.. Og de er enda tydeligere i virkeligheten også!

IMG_7233.JPG
IMG_7232.JPG

Men kjære Victoria[emoji23][emoji23] Hvorfor har du testet nå?[emoji23][emoji85][emoji1319] Du er jo litt morsom og da[emoji2]

Sykt irriterende med disse altså.. Hadde jeg vært kanskje 9-11 dpo hadde jeg jo fått skikkelig sug i magen og tro på at kanskje, kanskje denne gangen var det vår tur... :shifty: Se på disse a.. Og de er enda tydeligere i virkeligheten også!

Vis vedlegget 233671 Vis vedlegget 233672

Det ser ut som testene er veldig tørket..(?), da får de ofte sånn strek og skal vel ikke leses av[emoji17]

Men kjære Victoria[emoji23][emoji23] Hvorfor har du testet nå?[emoji23][emoji85][emoji1319] Du er jo litt morsom og da[emoji2]

Når jeg kjøper nye (spesielt fra eBay) tester jeg alltid når jeg vet jeg ikke kan være gravid for å sjekke ang skyggestreker. Så derfor :hilarious:

Det ser ut som testene er veldig tørket..(?), da får de ofte sånn strek og skal vel ikke leses av[emoji17]

De siste var tørket ja, men streken var like tydelig før tidsfristen (bildene i første posten under bildet av tempen).. Men men. Enda bedre grunn til å droppe testing før 11-12 dpo minst :P

Jeg har foresten fått litt eggløsningsslim idag og har generelt vært mye "våtere" der nede de to siste dagene ;) Så kan jo håpe på EL idag, om det ikke er forsent ift synarela?

Kjipt at det skal være så mye motgang! Kan jo håpe at el slimet betyr at el dukker opp alikevel da:) men sånn til info (kanskje for mye info:hilarious:) så har jeg alltid el lignende slim + seigere slim i de syklusene el ikke dukker opp...men da gjerne i en uke eller to. Blitt et kjennetegn for meg, da vet jeg at det er syklus-krøll. Jeg har fulgt deg en stund og har jo fått med meg litt av reisen din, blant annet at du gikk mange sykluser uten el (på letrozol??) i fjor.... var det noe spesielt som gjorde at du fikk el tilbake litt mer jevnlig?

Back
Topp