Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Gratulerer med ei JENTE!! Wow for en overraskelse [emoji179] håper dere koser dere masse!!
 
Takk [emoji173]️

Jeg må faktisk si at, selv om jeg var skråsikker på at det var gutt, og hadde fått vite gutt.. Så var det egentlig verdens mest naturlige ting når jordmor snudde babyen og viste at det ble jente. Det var bare sånn det skulle være.
Eneste 'feilen' var at vi ikke hadde noe rosa, eller jentenavn [emoji14] men gikk seg jo fort til det og [emoji4]


Altså. Det er rart, det å tenke på at vi fikk vite gutt.. Men det føles EGENTLIG ikke rart at det plutselig ble jente i stedet [emoji14]
 
Takk [emoji173]️

Jeg må faktisk si at, selv om jeg var skråsikker på at det var gutt, og hadde fått vite gutt.. Så var det egentlig verdens mest naturlige ting når jordmor snudde babyen og viste at det ble jente. Det var bare sånn det skulle være.
Eneste 'feilen' var at vi ikke hadde noe rosa, eller jentenavn [emoji14] men gikk seg jo fort til det og [emoji4]


Altså. Det er rart, det å tenke på at vi fikk vite gutt.. Men det føles EGENTLIG ikke rart at det plutselig ble jente i stedet [emoji14]

Såå bra du har en sånn opplevelse av det da! Kjenner ei som skulle ha jente men som fikk gutt og hun slet skikkelig med å knytte bånd til babyen!

Håper dere koser dere [emoji173]️
 
Gratulerer så mye med prinsessen!! :)
 
Hvordan går det med dere Lillafrosk? :) Ble det Emine til slutt?
 
Hvordan går det med dere Lillafrosk? :) Ble det Emine til slutt?
Heihei [emoji4] takk som spør. Ikke sett denne før nå [emoji85]
Ja, det ble Emine [emoji106] Går bare fint her. Planlegger navnefesten/velkomstfesten litt. (problemet er bare at jeg ikke aaaner hva jeg driver med [emoji85] ca 15 år siden sist jeg var i noe dåplignende greier..) [emoji23]
 
Heihei [emoji4] takk som spør. Ikke sett denne før nå [emoji85]
Ja, det ble Emine [emoji106] Går bare fint her. Planlegger navnefesten/velkomstfesten litt. (problemet er bare at jeg ikke aaaner hva jeg driver med [emoji85] ca 15 år siden sist jeg var i noe dåplignende greier..) [emoji23]

Det var så fint navn kjære deg ❤️

Koselig med navnefest da. Hadde du ikke for eldste siden det er så lenge siden?

Skal dere ha seremoni eller "kun" festen? Vi planlegger kun en sosial sammenkomst uten noen seremoni når den tid kommer :) Mest for det sosiale egentlig.
 
Det var så fint navn kjære deg [emoji173]️

Koselig med navnefest da. Hadde du ikke for eldste siden det er så lenge siden?

Skal dere ha seremoni eller "kun" festen? Vi planlegger kun en sosial sammenkomst uten noen seremoni når den tid kommer :) Mest for det sosiale egentlig.

Hadde ikke for eldste, nei. Hadde nok ikke hatt råd til det på den tiden.. Altså. Da måtte det i så fall være KUN hjemme, med noen kaker eller noe.
Blir ikke noe sermoni nå heller, da. Men har leid bygdehuset, og planlegger både middag og kaker. (samt scrapbook-stasjon, med polaroidkamera, og brevstasjon. Type.. Skriv brev til Emine-18 år. Siden mange antagelig går bort før da osv..)
Håper det blir bra [emoji85][emoji85]
 
Hadde ikke for eldste, nei. Hadde nok ikke hatt råd til det på den tiden.. Altså. Da måtte det i så fall være KUN hjemme, med noen kaker eller noe.
Blir ikke noe sermoni nå heller, da. Men har leid bygdehuset, og planlegger både middag og kaker. (samt scrapbook-stasjon, med polaroidkamera, og brevstasjon. Type.. Skriv brev til Emine-18 år. Siden mange antagelig går bort før da osv..)
Håper det blir bra [emoji85][emoji85]

Det hørtes veldig fint ut ❤️ Ikke gode råden her heller så får se hvordan vi løser det. Men lenge til ennå :)

Hvor gammel er hun nå?
 
Det hørtes veldig fint ut [emoji173]️ Ikke gode råden her heller så får se hvordan vi løser det. Men lenge til ennå :)

Hvor gammel er hun nå?
Ææh, tapatalk gir meg ikke varsel på fulgte tråder mer.. [emoji85]
Beklager!
Nesten en måned siden du spurte.. Men NÅ er hun 3 måneder gammel. [emoji4]
Merker hun utvikler seg masse. Går litt fort [emoji28] hun gliser og utforsker stemmen sin litt. Kommuniserer med smil og lyder - samt ulike typer gråt (men hun gråter sjeldent. Mest om det er kaldt inne..). Hun griper tak i ting og nekter gi slipp [emoji28] verdens herligste [emoji7]
Ble så glad [emoji7] fine bleien [emoji7]
 
Hvordan går det med dere? Lillesøster vokser og blir stor vil jeg tro? [emoji4]
Vi har nylig hatt 1 års bursdag [emoji15] hvor ble tiden av egentlig??
Har vel egentlig duttet av her på forumet også nå, men noen gang ibland går jeg inn og leser litt [emoji4][emoji173]️
 
Hvordan går det med dere? ❤️
 
Hvordan går det med dere? [emoji173]️



Hvordan går det med dere? Lillesøster vokser og blir stor vil jeg tro? [emoji4]
Vi har nylig hatt 1 års bursdag [emoji15] hvor ble tiden av egentlig??
Har vel egentlig duttet av her på forumet også nå, men noen gang ibland går jeg inn og leser litt [emoji4][emoji173]️

Beklager at jeg er sen å svare, men får rett og slett ikke varsler på abonnerte tråder lenger! Også er jeg ikke like mye her inne nå, etter E kom til. [emoji85]
Hun er nå over fire måneder gammel, og var på sist kontroll (onsdag) over 7kg og 64cm.
Bittelitt over snittet sånn sett. Også er hun bygd greit, tror jeg, for vi holder seriøst på å bytte fra 68 til 74 i klær nå [emoji33][emoji33] (vel. Kan være delvis tørketrommelen sin feil, men likevel?!).
Hun sitter plutselig greit med støtte, og ruller fint fra mage-rygg, men venter med latter og den omvendte rullingen (som hs mener EGENTLIG skal komme først. Den kom ikke først på eldste heller, men).
Jeg kunne egentlig forklart masse i detaljer, men det er ikke så interessant tror jeg [emoji23] Poenget mitt er bare at babyen min vokser for fort, og tydeligvis er tidligere ute enn førstefødte. Synes hun er lik som L var ved 6mnd alder, jeg. Motorisk og størrelsesmessig, i alle fall.

Uansett. Vi klarer oss godt, og trives! Skulle ønske jeg bare kunne fortsette i perm leeeengeeee... Blir litt uggen av å tenke på jobbsøking. Vurderer dog å søke på en liten stilling nå alt, og evt starte allerede i januar. Liksom. Jobbe 20%, og få utsatt litt av permen med det, sånn at jeg får gått lengre hjemme.
Men, jobbsøking... Det føles fjernt, og.. Det er ikke noe gøy [emoji58]

Og thessaniya: herregud.. 1 år alt? [emoji33] Hjelpes....! Kan noen sette tiden på pause litt?!
 
Back
Topp