Hei på dere!

Takk! :)
Jeg føler meg egentlig bra! Hadde endel press i livmor-området igår, men det har ikke vært noe av det idag. Så jeg bekymrer meg litt mindre, hehe. :p Ellers har ikke spesielle symptom, annet enn ømme pupper og stort søvnbehov :)

Samme symptomer som meg :p skjønner de smertene er skumle, men da var det sikkert bare voksesmerter! Og det er jo i såfall bare noe man ønsker seg mer av ;)
 
Samme symptomer som meg :p skjønner de smertene er skumle, men da var det sikkert bare voksesmerter! Og det er jo i såfall bare noe man ønsker seg mer av ;)

Problemet mitt er at jeg egentlig vet slike ting, men så tar katastrofetankene overhånd. Henger nok sammen med at jeg har vært igjennom så mye for dette, og det er så intenst når det står på, så jeg personlig blir ihvertfall redd for å miste når jeg først har fått det til :)
 
Gratulerer!!! Bekymringer har jeg også, som de fleste her. Har vært gjennom en MA tidligere, og veien har vært lang for for å komme dit jeg er nå.
 
Gratulerer!!! Bekymringer har jeg også, som de fleste her. Har vært gjennom en MA tidligere, og veien har vært lang for for å komme dit jeg er nå.

Så bra at du er gravid nå! :)
Jeg har hatt en SA, så jeg vet jo hvordan det er å miste..
 
Problemet mitt er at jeg egentlig vet slike ting, men så tar katastrofetankene overhånd. Henger nok sammen med at jeg har vært igjennom så mye for dette, og det er så intenst når det står på, så jeg personlig blir ihvertfall redd for å miste når jeg først har fått det til

Skjønner godt at du blir bekymret, spesielt når du har hatt en lang reise for å komme dit du er med baby i magen. Jeg også kan gå rett i katastrofemodus ved visse symptomer, så full sympati også fra min side :p da krysser jeg alle fingre og tær for at den lille klorer seg fast! :)
 
Edit: svar til Babyblå.

Det har vært en lang vei å gå, så jeg håper så inderlig at lille frøet klamrer seg fast!
Tok blodprøve for å sjekke hcg og progesteron idag, også tar jeg oppfølgingsprøve på mandag. :) Blir 5 dager mellom prøvene, men man vil uansett kunne regne seg frem til om økningen er normal :)
Takk! :Heartred
 
Back
Topp