Hei på dere!

Storkebaby

Glad i forumet
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Jeg kommer vel sikkert litt sent inn, men bedre sent enn aldri? Hehe.

Jeg er 5+3 idag (termin 29 mai), fant ut at jeg var gravid når jeg var 4+0. Jeg ble gravid ved inseminasjon i DK, og jeg er enslig :) Så om alt går bra blir jeg Solomamma!
Jeg går forresten rundt å bekymrer meg for at noe skal være galt, sånn cirka hele tiden :dead: Håper jeg ikke er den eneste, hehe..

Ja. Tenkte bare å si hei! :D
 
Gratulerer med spiren, bekymringer har vel stort sett alle med spirer i magen så du er ikke den eneste [emoji4]
 
Velkommen hit og gratulerer så mye[emoji2] Og nei du er så absolutt ikke alene om å bekymre deg, jeg kjenner iallefall mye på akkurat det og det er nok veldig vanlig[emoji4]
 
Tusen takk alle sammen! :) Herlig å endelig være i et terminforum, har holdt på med dette siden februar. Dvs, første forsøk i mai :) Hadde en pausesyklus, også satt det nå på fjerde :D
 
Gratulerer! [emoji4] Du har mye å glede deg til [emoji847]
 
Gratulerer, så spennende :happy: hvordan føler du deg? :smug:

Takk! :)
Jeg føler meg egentlig bra! Hadde endel press i livmor-området igår, men det har ikke vært noe av det idag. Så jeg bekymrer meg litt mindre, hehe. :p Ellers har ikke spesielle symptom, annet enn ømme pupper og stort søvnbehov :)
 
Oi, så spennende, og utrolig tøff du er! Velkommen inn og gratulerer med en spire! [emoji4]
 
Back
Topp