Jeg temper vaginalt, så jeg begynner når TR har dratt. Blir så mye søl ellers [emoji23]Når begynner dere å tempe? 1 syklusdag? Altså mensdag? Vurderer å begynne å tempe selv, men vet ikke når jeg skal begynne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg temper vaginalt, så jeg begynner når TR har dratt. Blir så mye søl ellers [emoji23]Når begynner dere å tempe? 1 syklusdag? Altså mensdag? Vurderer å begynne å tempe selv, men vet ikke når jeg skal begynne![]()
Den ser jegJeg temper vaginalt, så jeg begynner når TR har dratt. Blir så mye søl ellers [emoji23]

Jeg temper vaginalt, så jeg begynner når TR har dratt. Blir så mye søl ellers [emoji23]
Når begynner dere å tempe? 1 syklusdag? Altså mensdag? Vurderer å begynne å tempe selv, men vet ikke når jeg skal begynne![]()
Kan disse høye temperaturene komme pga. Primolut? Sist gang med Primolut kan jeg ikke huske at det samme skjedde.
Og opp igjen det gåriiiik.. spent..
Håper jeg ogsåSe der, ja! Måtte den holde seg høy i ni mnd til [emoji173]️[emoji1303]
Men hva gjør jeg i forhold til Primolut da? Når jeg slutter på de skal det jo komme en blødning ☹Har ikke noe erfaring med primolut, men det var fine temperaturer!!
Hvor syntes dere det er best og mest nøyaktig og tempe?
Helt klart vaginalt. Fikk mye mer ujevn temp da jeg tempet oralt.Hvor syntes dere det er best og mest nøyaktig og tempe?
Jeg temper oralt, og synes det fungerer bra. Har aldri gjort noe annet daHvor syntes dere det er best og mest nøyaktig og tempe?
Jeg temper vaginalt og synes det er enkelt å få til jevn kurve med. Ulempen er at jeg må starte tempingen på cd5-6, altså etter tr har dratt (ellers blir det litt for grisete for min del). Har ikke prøvd noe annet da, så vet ikke om jeg hadde blitt fornøyd med oral temping.
Helt klart vaginalt. Fikk mye mer ujevn temp da jeg tempet oralt.
Jeg temper oralt, syntes det blir så sinnsykt ujevnt. Så blir nok vaginalt fremoverJeg temper oralt, og synes det fungerer bra. Har aldri gjort noe annet da![]()
Vis vedlegget 233044
Tempen er der men ikkje gravid Temp. Gravid Temp er for meg 36,80 til 37.
Blir sur dersom høy Temp i morgon og for da er det kluss på syklusen.
Har 3 gravid kurver og dei ligger på 36,80 til 37. Forstår ingen ting såre bryst, negative tester og uggen i kroppen i dag. Sikker kroppen som skal lage kluss på syklusen. Har ikkje hatt tull med syklusen på 3 år så det er vel no da.Hmmm, hadde blitt Happy for sånne temperaturer jeg. Har aldri tempet som gravid, så vet ikke hva jeg skal forvente. Har én kurve nå som ikke-gravid, så får håpe jeg legger meg litt over den i denne runden [emoji12].
Har 3 gravid kurver og dei ligger på 36,80 til 37. Forstår ingen ting såre bryst, negative tester og uggen i kroppen i dag. Sikker kroppen som skal lage kluss på syklusen. Har ikkje hatt tull med syklusen på 3 år så det er vel no da.
La det bli klaff for oss neste pp.