Vi som temper

Kan disse høye temperaturene komme pga. Primolut? Sist gang med Primolut kan jeg ikke huske at det samme skjedde.

Vedlegg

• Screenshot_20170924-062815.png
    Screenshot_20170924-062815.png
    403,6 KB · Visninger: 98
Screenshot_20170924-101626.jpg
Screenshot_20170924-101544.png

Her følger temp og hvileouls hverandre som vanlig, tempen er høy i starten på syklus pga MA og hormonene. Ellers en helt ok syklus. Normalt er en på cd 11, men den er litt forskyvd denne mnd.

Hvor syntes dere det er best og mest nøyaktig og tempe?

Jeg temper vaginalt og synes det er enkelt å få til jevn kurve med. Ulempen er at jeg må starte tempingen på cd5-6, altså etter tr har dratt (ellers blir det litt for grisete for min del). Har ikke prøvd noe annet da, så vet ikke om jeg hadde blitt fornøyd med oral temping.

Jeg temper vaginalt og synes det er enkelt å få til jevn kurve med. Ulempen er at jeg må starte tempingen på cd5-6, altså etter tr har dratt (ellers blir det litt for grisete for min del). Har ikke prøvd noe annet da, så vet ikke om jeg hadde blitt fornøyd med oral temping.

Helt klart vaginalt. Fikk mye mer ujevn temp da jeg tempet oralt.

Jeg temper oralt, og synes det fungerer bra. Har aldri gjort noe annet da:)
Jeg temper oralt, syntes det blir så sinnsykt ujevnt. Så blir nok vaginalt fremover

IMG_4484.jpg

Tempen er der men ikkje gravid Temp. Gravid Temp er for meg 36,80 til 37.
Blir sur dersom høy Temp i morgon og for da er det kluss på syklusen.

Vis vedlegget 233044
Tempen er der men ikkje gravid Temp. Gravid Temp er for meg 36,80 til 37.
Blir sur dersom høy Temp i morgon og for da er det kluss på syklusen.

Hmmm, hadde blitt Happy for sånne temperaturer jeg. Har aldri tempet som gravid, så vet ikke hva jeg skal forvente. Har én kurve nå som ikke-gravid, så får håpe jeg legger meg litt over den i denne runden [emoji12].

Hmmm, hadde blitt Happy for sånne temperaturer jeg. Har aldri tempet som gravid, så vet ikke hva jeg skal forvente. Har én kurve nå som ikke-gravid, så får håpe jeg legger meg litt over den i denne runden [emoji12].
Har 3 gravid kurver og dei ligger på 36,80 til 37. Forstår ingen ting såre bryst, negative tester og uggen i kroppen i dag. Sikker kroppen som skal lage kluss på syklusen. Har ikkje hatt tull med syklusen på 3 år så det er vel no da.

La det bli klaff for oss neste pp.

Har 3 gravid kurver og dei ligger på 36,80 til 37. Forstår ingen ting såre bryst, negative tester og uggen i kroppen i dag. Sikker kroppen som skal lage kluss på syklusen. Har ikkje hatt tull med syklusen på 3 år så det er vel no da.

La det bli klaff for oss neste pp.

Du har så raske runder! Jeg vil at det skal bli vår tur NÅ!!! Altså, jeg må jo få el først, men det håper jeg skjer i løpet av 5-6 dager. Men med min flax så tar det vel superlang tid...

Back
Topp