XuperBs vei mot familieforøkelse

Jeg sa til mannen i går at det er synd det ikke er anbefalt å spise ananas helt frem til IKM. Det er jo så godt! :)

Så flink du har vært som ikke har skeiet ut på lenge, regner med vekten og målebåndet gjenspeiler det :) Nyt utskeielsen på lørdag :D

Ja, ikke sant! Og den jeg kjøpte nå var ekstra god, sånn passe saftig og sursøt. :D

Takk. Eneste utskeiingen har vært nugatti på ei og annen brødskive. :p

Enda en dag over, og jeg passerte 10 000 skritt i dag. Igår ble det ikke så mye siden jeg var på både jobb og hundetrening (orker ikke både tur og trening samme dag). I morgen er det hundetrening igjen så tipper jeg ikke kommer opp på 10 000 da. Har jo en stillesittende jobb så. :p

Ja, ikke sant! Og den jeg kjøpte nå var ekstra god, sånn passe saftig og sursøt. :D

Takk. Eneste utskeiingen har vært nugatti på ei og annen brødskive. :p

Enda en dag over, og jeg passerte 10 000 skritt i dag. Igår ble det ikke så mye siden jeg var på både jobb og hundetrening (orker ikke både tur og trening samme dag). I morgen er det hundetrening igjen så tipper jeg ikke kommer opp på 10 000 da. Har jo en stillesittende jobb så. :p
Alt er uansett bedre enn ingenting! Har stillesittende jobb selv, og merker stor forskjell fra tiden jeg var student og jobbet i butikk. Rundet lett 10 000 skritt bare på én vakt.

Alt er uansett bedre enn ingenting! Har stillesittende jobb selv, og merker stor forskjell fra tiden jeg var student og jobbet i butikk. Rundet lett 10 000 skritt bare på én vakt.

Ja, ikke sant. Har jobbet som renholder og da røyna jo også skrittene på utover dagen. Nå har jeg jobbet siden ca halv 8, og har 1200 skritt. Og det er inkludert de jeg fikk da jeg lufta bikkjene før jeg dro.

Får gå og hente posten så får jeg noen hundre til. :hilarious::hilarious:

Heyhey, var aktiv på hundetreninga både med egen hund + hjalp et par andre - og det kan se ut som jeg faktisk skal klare opp mot 10 000 skritt i dag også. :D Ikke verst.

Nå er det straks helg igjen, føler liksom dagene går ganske fort, men samtidig så kommer vi liksom ikke lengre. Vanskelig å beskrive. :P Men ser jo på kalenderen at nå har snart september også gått. Snart jul jo!

7 DPO, og fortsatt null niks nada symptomer. Ikke PMS-symptomer engang! På denne tiden da jeg ble gravid så hadde jeg allerede rukket å ha en liten rosa blødning (kom to dager etter eneste gangen det kan ha klaffet, så usikker på DPO) og ømme bryster. Kan ikke si jeg fikk noe større forhåpninger når jeg våknet uten ømme bryst. Jadajada, tidlig og alt det der. Men.

Ellers fortsetter vektnedgangen, det går sakte men jevnt og jeg ligger på 0,5 i minus i uka enn så lenge. Akkurat passe fort, for da går jeg ikke og føler på sult om dagen eller må være ekstremt sær på hva jeg spiser. Lettere å holde på kostholdsendringene da. -4 kg til så når jeg første delmål og første belønning: bestille time til brudekjoleprøving! :D

7 DPO, og fortsatt null niks nada symptomer. Ikke PMS-symptomer engang! På denne tiden da jeg ble gravid så hadde jeg allerede rukket å ha en liten rosa blødning (kom to dager etter eneste gangen det kan ha klaffet, så usikker på DPO) og ømme bryster. Kan ikke si jeg fikk noe større forhåpninger når jeg våknet uten ømme bryst. Jadajada, tidlig og alt det der. Men.

Ellers fortsetter vektnedgangen, det går sakte men jevnt og jeg ligger på 0,5 i minus i uka enn så lenge. Akkurat passe fort, for da går jeg ikke og føler på sult om dagen eller må være ekstremt sær på hva jeg spiser. Lettere å holde på kostholdsendringene da. -4 kg til så når jeg første delmål og første belønning: bestille time til brudekjoleprøving! :D
Så flink du er! :cheers

Brudekjoleprøving er såå gøy! :D Har dere satt en dato?

Så flink du er med vekten! Og liker å høre at du ikke har PMS-symptomer! :)

Takk. :)

Oi, snart bare ti måneder igjen jo. Det kommer nok til å gå fort :) om det ikke skulle klaffe denne runden så håper jeg du finner en fin kjole med god plass til kul på magen :D

Ja, jeg håper inderlig at jeg må finne en "tjukkas"-kjole. :D :D Finnes heldigvis mange fine. Og de er garantert mer behagelige enn vanlige. :knegg:

Takk. :)

Ja, jeg håper inderlig at jeg må finne en "tjukkas"-kjole. :D :D Finnes heldigvis mange fine. Og de er garantert mer behagelige enn vanlige. :knegg:
Jeg har prøvd begge deler, og kan bekrefte at de er langt mer behagelige :D Jeg hadde en "vanlig" kjole, og selv om jeg ikke tenke på at det var ubehagelig på noen måte i løpet av dagen så var det en befrielse å ta den av.

Jeg har prøvd begge deler, og kan bekrefte at de er langt mer behagelige :D Jeg hadde en "vanlig" kjole, og selv om jeg ikke tenke på at det var ubehagelig på noen måte i løpet av dagen så var det en befrielse å ta den av.

Jeg gikk med gravid-utebuksa mi i lange tider etter fødselen. Sååå god. Alt av gravid-klær er bare. :Heartred Godt å høre at brudekjole ikke er et unntak.

Jeg tok visst feil ang. å ikke ha noe form for pms. Jeg er superlettrørt i dag (hadde en litt vond drøm så hadde ikke den beste starten på dagen heller, men er nok noe mer enn bare den som gnager). Sitter alene på jobb og fikser noe greier til arkivskapene, og da kan jeg ha youtube stående på. Ser på diverse klipp fra talentprogram, og jeg har måttet tørke mer enn en tåre. :hilarious::hilarious: Men sånn var jeg vel på samme tid forrige syklus og tror jeg. :p

Jeg gikk med gravid-utebuksa mi i lange tider etter fødselen. Sååå god. Alt av gravid-klær er bare. :Heartred Godt å høre at brudekjole ikke er et unntak.

Jeg tok visst feil ang. å ikke ha noe form for pms. Jeg er superlettrørt i dag (hadde en litt vond drøm så hadde ikke den beste starten på dagen heller, men er nok noe mer enn bare den som gnager). Sitter alene på jobb og fikser noe greier til arkivskapene, og da kan jeg ha youtube stående på. Ser på diverse klipp fra talentprogram, og jeg har måttet tørke mer enn en tåre. :hilarious::hilarious: Men sånn var jeg vel på samme tid forrige syklus og tror jeg. :p
Jeg blir alltid rørt av slike talentprogrammer, jeg :smiley-ashamed008 kan være pms, men jeg holder en knapp på at det er en liten spire som tuller med følelsene dine :D

Jeg blir alltid rørt av slike talentprogrammer, jeg :smiley-ashamed008 kan være pms, men jeg holder en knapp på at det er en liten spire som tuller med følelsene dine :D

Jeg blir ofte det jeg også, men ikke såååå rørt da.

Nuvel, nå skal vi vel ikke ta helt av. Da jeg faktisk var gravid så var jeg ikke spesielt emosjonell såvidt jeg husker. Men jeg var trøtt fra ca rundt IKM og utover. Dautrøtt. :p Men er vel ikke nødvendigvis likt fra gang til gang. Finner nå ut av det neste uke, uansett resultat. :)

Jeg blir ofte det jeg også, men ikke såååå rørt da.

Nuvel, nå skal vi vel ikke ta helt av. Da jeg faktisk var gravid så var jeg ikke spesielt emosjonell såvidt jeg husker. Men jeg var trøtt fra ca rundt IKM og utover. Dautrøtt. :p Men er vel ikke nødvendigvis likt fra gang til gang. Finner nå ut av det neste uke, uansett resultat. :)
Nei, vi skal vel ikke det, men vi andre må jo ha litt troen når du ikke har det selv :)

Har du tenkt til å teste før IKM denne mnd?

Nope, orker ikke flere skyggestreker. Skal teste onsdagsmorgenen om ikke TR har kommet til da, bare fordi jeg skal til gyn. på sykehuset (journalåpning før lap.).

Nei, vi skal vel ikke det, men vi andre må jo ha litt troen når du ikke har det selv :)

Setter pris på det altså. :happy:

Om jeg får gode nyheter etter lapraskopien lover jeg å få tilbake litt av troen på ette prøveprosjektet. :p

Det skjønner jeg - slitsom å få opp håpet og begynne å drømme gang på gang når drømmen blir knust neste dag :(

Det skjønner jeg - slitsom å få opp håpet og begynne å drømme gang på gang når drømmen blir knust neste dag :(

Ja, veldig! Hadde testene enda vært blenda så hadde jeg fint kunnet teste før IKM (men nå regner jeg IKM fra 10 DPO siden jeg ikke stoler på at syklusene mine er normale igjen, selv om de har vært normallange de to siste gangene så for meg er det jo veldig tidlig å teste før IKM uansett). Men disse skyggene roter med hodet mitt. :wacky:

9 DPO, og har så lite symptomer at forhåpningene ikke akkurat er noe mer tilstede nå enn tidligere. Spent på om jeg begynner å spotte i løpet av dagen, eller om kroppen klarer å vente med det. Første IKM i morgen, men jeg håper syklusene mine har blitt normallange.

Fikk SMS fra sykehuset i dag med påminnelse om timen på onsdag. Nærmer seg da! Forundersøkelse da, og nå er det bare 3 uker og en dag til operasjon. Jeg grugleder meg. Blir fint å få ryddet opp, men jeg gruer så for hva de ev. finner. :sorry: Blir godt å ha det unnagjort, for fantasien min løper helt løpsk og jeg klarer ikke å tenke på så mye annet, selv om jeg prøver.

Back
Topp