⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

Hadde smiley på CB eggløsningstest fredag kveld og lørdag kveld, negativ idag. Ingen sex i går og i dag dessverre :( Men hadde sex tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, fordi vi trodde EL var torsdag (i følge app)... Er det noen sjans for at det holder? Typisk at når det først gjelder passer det ikke :(

Ser egentlig positiv ut tørket, men syns ikke den så helt positiv ut innen tidsfristen. Hva tenker dere ?
10ac9770f8d10c5c2b13ca5415750282.jpg

Ser egentlig positiv ut tørket, men syns ikke den så helt positiv ut innen tidsfristen. Hva tenker dere ?
10ac9770f8d10c5c2b13ca5415750282.jpg
Vil si den er nesten, på grensa :)

Rart.. siden jeg hadde el 2 sept
Veldig rart. Kanskje kroppen ikke klarer helt en EL og prøver på nytt igjen... Håper du får noen svar hos gyn når du skal dit.

Hei:) tok nettopp min første eggløsningstest! :) Er dette positiv? Eller må jeg vente noen dager før det blir sterkere/positivt? Vis vedlegget 232692
Denne er negativ. Man har alltid LH i kroppen så de fleste får utslag på testene når som helst i syklusen.
Når strekene er like sterk eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken så er den positiv.

Hva med el testing med litt hcg rester i kroppen? Er det vits eller vil bare hcg tulle til?
Tror nemlig el nærmer seg, puls har falt som når en nærmer seg.

Back
Topp