8 dpo og positiv test? [emoji33]

Jeg blir like hoppende glad når dere bekrefter det. Men så sitter jeg å blir usikker igjenn [emoji1][emoji85]

Jeg tok en nå i ettermiddag. (Blitt testegal[emoji15])
Ser en strek, men veldi svakt [emoji4]

866fed2aadf4b73837d1b42147a5de04.jpg

Det der er jo en kjempefin strek![emoji173]️ Jeg hadde sånne som ble sterkere etter hvert[emoji4]
 
Den der er positiv! Jeg har testet tidlig med alle mine tre graviditeter og fått svakere testresultat enn det (da snakker vi om streker kun jeg har kunnet se nesten). Grattis! Nå får vi krysse fingrene for at den blir sterkere og sterkere
 
Den der er positiv! Jeg har testet tidlig med alle mine tre graviditeter og fått svakere testresultat enn det (da snakker vi om streker kun jeg har kunnet se nesten). Grattis! Nå får vi krysse fingrene for at den blir sterkere og sterkere

Takk [emoji2]

Ja, får virkelig krysse fingrene [emoji2]
 
Er 2 dager til mensen, og testene øker i styrke [emoji1319][emoji2]
Skal jeg tørre og melde meg inn i termingruppen deres?
Her er en test fra i dag [emoji5]

d0e608ff1788cb7b948aacc64de72eff.jpg


Ingen tvil om at det er strek da [emoji16] men tenker om det fortsatt er skummelt siden det er før mensen?
 
Den testen der er sterkere enn den jeg fikk dagen etter jeg skulle hatt mensen [emoji6] Gratulerer og velkommen til oss [emoji16]
 
Wohoo, tusen takk [emoji1323][emoji16]
Dette blir min nr 3 om alt går som det skal [emoji5]
Dette blir spennende!
Hvorfor skal man være så usikker selv om testen helt egentlig lyser positivt? [emoji849]
Er du langt på vei? [emoji5]
 
Si det, jeg svidde av to om dagen i en uke da jeg først testet positivt [emoji23] Er 6+6 i dag, blir min første hvis dette holder helt inn [emoji5]️
 
Si det, jeg svidde av to om dagen i en uke da jeg først testet positivt [emoji23] Er 6+6 i dag, blir min første hvis dette holder helt inn [emoji5]️

Haha, jeg kjenner meg igjenn [emoji87]

Gratulere så mye, og lykke til videre [emoji177]
En fantastisk reise, jeg elsker å gå gravid. Så får håpe dette blir et like fint svangerskap som de 2 andre [emoji5]
 
Back
Topp