8 dpo og positiv test? [emoji33]

Lycketott

Flørter med forumet
Hei alle sammen! [emoji2]
Først av alt vil jeg gratulere alle med positiv graviditetstest [emoji173]️

Jeg er kanskje litt for ivrig at jeg kanskje ser syner.. men kan noen hjelpe meg med å se på testen min som jeg tok i dag? [emoji85]
Er 8 dpo, så er vel litt tidlig, er det ikke?

23e66446dc720ebcf1d0410633744cd6.png
23e66446dc720ebcf1d0410633744cd6.png
 
Ser en strek der, fikk ikke strek før 12-13 dpo jeg. Er veldig tidlig men strek er strek og strek = gravidxsmile9
Gratulererxsmile9
 
Ååh [emoji7] takk for at det ikke bare er meg! [emoji1]
Jeg får prøve å ta en i morgen tidlig på morgenurin å se om streken kanskje vil bli sterkere [emoji2]

Jeg sier forsiktig takk og håper det isåfall er noe som sitter [emoji7][emoji272]
 
Ååh [emoji7] takk for at det ikke bare er meg! [emoji1]
Jeg får prøve å ta en i morgen tidlig på morgenurin å se om streken kanskje vil bli sterkere [emoji2]

Jeg sier forsiktig takk og håper det isåfall er noe som sitter [emoji7][emoji272]
Ta en i morgen tidlig også du da er den nok sterkere skal du sexsmile9
Krysser det jeg kan og blåser litt babystøv så spiren sitter:Heartred
 
[emoji2][emoji1319]
Høres lovende ut!
Føler jeg kanskje blir litt for gira, men jeg må bare håpe [emoji5]
Fikk sår korsrygg i dag (før testen) og har det fortsatt, fikk metallsmak i munnen i går og blør når jeg pusser tennene. Så jeg føler jeg har noen tegn som gir meg litt ekstra håp [emoji87] får håpe man ikke blir skuffet.
vil inn hit med dere, jeg [emoji5]
 
5b2338d797e6d9f284e53826d58456d4.jpg


Jeg tror bare jeg må legge det hele litt på is så skuffelsen ikke blir for stor. Den er ikke sterkere i dag, så vidt man ser noen antydning og vet ikke hvor mye man kan stole på det.
Bare dumt av meg å teste så tidlig [emoji87]
 
Ser jo tydelig streken selv om den er svak.. jeg fikk negativ test 8 dpo. Var ikke antydning til svak strek engang. 12 dpo ble den positiv(men svaaak)
 
5b2338d797e6d9f284e53826d58456d4.jpg


Jeg tror bare jeg må legge det hele litt på is så skuffelsen ikke blir for stor. Den er ikke sterkere i dag, så vidt man ser noen antydning og vet ikke hvor mye man kan stole på det.
Bare dumt av meg å teste så tidlig [emoji87]
Den der er jo positiv, ikke gi opp ennåxsmile9
Du er jo ikke på ikm ennå
 
Ser sterk jeg og..å det er sjelden jeg ser svake streker:p vent ett par dager om du klarer,det er tidlig enda:)
 
Jeg fikk svak svak strek 10dpo, som egentlig ikke ble særlig sterkere før 13 dpo [emoji4] Ha tålmodighet (vet det er vanskelig [emoji16]) Krysser fingrene [emoji172]
 
Fikk svak strek på 8 dpo. Blir sterkere og sterkere [emoji7][emoji7]
 
Ups, rettelse, dag 9 var det visst [emoji56]
 
Jeg synes jeg ser noe fra dagen test!! Jeg fikk ikke antyding til strek før tre dager før etter jeg skulle hatt mensen! Og da ble den kjempe rosa, men dagen før ingenting! Så ikke gi opp!!
 
Takk for alle svar jenter [emoji5][emoji177]

Jeg bestemte meg for å kjøpe en digital test. Kanskje tidlig å ta den i morgen, så jeg skal prøve å vente 2 dager [emoji87] eller blir det å for tidlig kanskje?
Jeg er så nysgjerrig å klarer jo ikke slutte å tenke på dette [emoji1]
 
Jeg hadde like svak strek 10 dpo, jeg var også veldig i tvil og redd for å håpe, men den var positiv! Jeg ser streken din også, gratulerer![emoji4]
 
Jeg blir like hoppende glad når dere bekrefter det. Men så sitter jeg å blir usikker igjenn [emoji1][emoji85]

Jeg tok en nå i ettermiddag. (Blitt testegal[emoji15])
Ser en strek, men veldi svakt [emoji4]

866fed2aadf4b73837d1b42147a5de04.jpg
 
Jeg blir like hoppende glad når dere bekrefter det. Men så sitter jeg å blir usikker igjenn [emoji1][emoji85]

Jeg tok en nå i ettermiddag. (Blitt testegal[emoji15])
Ser en strek, men veldi svakt [emoji4]

866fed2aadf4b73837d1b42147a5de04.jpg

Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp